• avil

Sunwing resort & spa Side East beach vs Blue village seaven seas side

nån som varit på nåt av hotellen,o kan säja hur det är?? O hur allinclusive var?
    Sunwing är ju med ving,o Blue village är med fritidsresor.O på deras(fritids) sida hittar man inte utförlig info ang allinclusive. Undrar om alla glass ingår till barnen,eller om det bara är vissa tider tex-en del har ju så.....Hittar inte det på deras sida? (annars får jag maila de.....) 

• Svar på tråden Sunwing resort & spa Side East beach vs Blue village seaven seas side
  • Noicka

Hej! Var på Seven seas i aug/sept förra året tillsammans med min fam som då bestod av man och tre barn i åldrarna 7, 4,5 och2,5 år. Vi hade det helt underbart! Bra mat för barnen i retsturangen, buffé med allt mellan himmel och jord. Snackbaren vid havet var suverän till lunch med pommes, hamburgare mm till barnen men även en hel del " vuxen" mat. Fri tillgå till glass från tio tiden till sen kväll. Fanns även glassbar inne i restaurangen till middagen. Poolerna var suveräna, fanns något för alla åldrar! Kan varmt rekommendera att åka hit. Planerar själv att åka igen nästa år och denna gång består familjen av fyra barn varav lillasyster föddes nio månader efter sista resan till seaven seas:D.

• avil

Tusen tack. Vet än inte vart vi ska.......men nånstans som går åka direkt från luleå-så det är turkiet,cypern,rhodos,mallis som funkar då. Lite begränssat. Vill ha ett bra poolområde ,o bra mat.  vi är bara vår familg på vi mamma o pappa o sen en 16åring,en 9åring o en 7åring. Hoppas få med oss nå andra bekanta/vänner eller min mamma o pappa med.......vi får se.

• VildaBusan

Vi håller på och avverkar alla fritidsresors blue village :) vi älskar deras koncept. Har varit i Cypern, Kreta och Turkiet (både alanya och side) vet inte hur ving är, vi har varit så nöjda med blue village. Fråga gärna om du undrar något! :)

• avil

På VISSA hotell,då jag sett -kan inte säja vilket hotell eller vart! Så står det då de beskriver all inclusive-" glass mellan 16-17" tex- DET är sopigt tycker vi........det man vill slippa är ju tjat om att barnen vill köpa glass .
    Så bara det är mat o dryck,OCH glass till barnen typ från 10-21 eller nå sånt så är det ju bra. Gärna också att det finns typ "drinkar" till barnen-det gillar de ju.....

Är det så på blue village??   

• avil

lite disträ.Noicka berättade ju att glass ingick hela dagen! Så det vet jag ju nu......Vi har varit på "vings" sungarden hotell flera gånger-o det har vi varit jättenöjda med! Bra mat o typ TUSEN sorter att välja mellan,o fräscht! Har inte sett ut som att det varit taget av alls,de bytte ut o städade upp hela tiden-.var mycket personal i resturangerna. Fritids har vi inte åkt med..... Vi ska åka från luleå-så vi har bara några ställen att vä'lja mellan. o då ser de där hotellen bra ut.
    Även rhodos hade nåt nyrestaurerat hotell  i faliraki eller nå sånt (fritids) som såg jättebra ut. Har beslutsångest...o maken bryr sig inte i att välja ut hotell.Det får jag o dottern(16år) sköta om..... 

• avil

har bokat nu! till den 10 aug-13. Hittade info om allin nu.men där stod bara glass från 10-18? jaja,det må gå det med .

• Noicka

Kul! Vi ska boka på fre då mannen är hemma igen plan åka 28 aug! Tror kanske det var snackbaren som stängde kl 18 men strax därpå öppnar restids gen och det finns glass där inne! Hoppas ni får en fin resa!!!

Svar på tråden Sunwing resort & spa Side East beach vs Blue village seaven seas side