Mitt barn stör grannarna??
Jag tycker det verkar som att ni gör det ni kan för att inte störa grannarna förutom det att gå ut och leka då. Själv skulle jag aldrig gå ut med mitt barn varje helgmorgon bara för att grannarna ska få sova till kl 9!!
Nu har jag turen att ha ett barn som är väldigt lugn. Hon tittar gärna på barnprogram några timmar på morgonen utan problem. Det är annat när min bonusson också är här. Då blir det liv i luckan!! Haha.
Han är väldigt högljudd och skriker ut det han vill ha sagt. Inga klagomål från grannarna dock och här är det väldigt lyhört. Det låter som att vissa grannar flyttar möbler dagarna i ände. En hund skäller hela tiden när den är på uteplatsen. Ett grannpar bråkar och skriker. Någons unge skriker varje kväll. Jag hör tom en granne nysa och han har sina nysattacker flera gånger i veckan!!
Klart att det kan vara störande men det som stör mig något sjukt mkt är ungarna som är ute på gården kl 21 på kvällen. Skriker, bråkar och har sig. Jag blir väl inte störd av det men min dotters rum ligger ut mot gården, så det stör henne.
Jag tycker faktiskt att ni gör det ni kan för att sonen ska hålla sig till en normal ljudnivå på morgonen. Självklart ska man visa hänsyn och jag tycker att ni försöker med det så gott ni kan. Hoppas att det löser sig!