• gabrielaa1111

Sugardaddy

Hej.. jag är en ung tjej som går i skolan och försöker få ihop pengar för att kunna betala hyran. Så jag går rakt på sak, jag undar hur man får tag på en sugardaddy? Då menar jag inte pengar i utbyte mot sex utan jag menar allt möjligt. 

Vart finns dom ? Hur får man tag på dom ?
    Jag skulle uppskatta om folk höll sina moral åsikter utanför detta!:) 

• Svar på tråden Sugardaddy
  • Africa

Du menar inte pengar i utbyte mot sex säger du, så vad menar du då? Någon gubbe som ska ge dig pengar ändå, av ren godhet?

• orpon

Haha, kul tråd....

TS, skaffa dig ett extrajobb istället!

• Anonym

Sugardaddy menas inte bara sex. Utan det är även andra tjänster. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym

jag vill också ha en sugar daddy ! jag har letat men vet ej vart jag kan hitta..!

• Africa

Tror inte de är så vanliga, och de är nog rätt kräsna också, så ni som vill hitta en får nog leta ordentligt. Antagligen på lite exklusivare uteställen. Hur gamla är ni som letar?

• Anonym

jag är 18, och sugardaddys finns det gott om, man vet bara inte vart man ska hitta dom...

• BlackSun

många söker moneyslaves och sugardaddys på studentanonser. 
    Dessvärre tog dom bort moneyslave och sugardaddy sektionenerna för en tid sedan har ingen anning om varför..men man hittar annonserna under övrigt nu istället..och under erotiska kläder och camshows osv. 

• Anonym

Hur tror du andra studenter som inte har sugardaddys klarar sig? Dom skaffar extra jobb din bortskämda horunge.

• Anonym

Jag har en sugardaddy, inget sexuellt mer än att han då och då ber om att få mina använda trosor. (Något jag säljer ändå, så för mig är det inget konstigt.)

Du kan dock inte räkna med pengar eller se det som en säker inkomst.

Dem gör precis som du och ja, som dem har lust helt enkelt.

En vecka med min sugardaddy kan se ut såhär;

Måndag - Jag får ca 200 kronor insatt på mobilen, och en fika oftast
    Tisdag - Fika/lunch, mellan 100-500 kronor i handen
    Onsdag - Smsar lite, ibland kommer han förbi och köper ett par trosor för 200
    Torsdag - Smsar
    Fredag - "Fredagsmys" i form av shopping som han betalar, restaurang som han betalar och  sen får jag mellan 500-1000 i fickpengar till kvällen.

Helgerna ses vi ibland på och då är det oftast att han vill ha trosor

Han kräver alltså tid från dig och beloppen du får in är inga jättesummor (ingen ger dig pengar utan att få någonting tillbaka)  

Jag tjänar bättre på att sälja använda trosor, dem säljer jag för 200:- st alt 3 par 500:- . (Sen köper jag storpack med string på tex HM eller liknande för  50-150:- när jag behöver fylla på)  

• Anonym (femsiffrigt)

Jag hade en Sugardaddy när jag var ca 19 år. Dock sågs vi aldrig i verkligheten utan allt var enbart via telefon. Fick två klump summor som bildar xx.xxxxkr tillsammans på mindre än 2 månader.

Det finns massor med s-daddy's men du måste veta vart du ska leta.

Hittade han av en ren slump i jakt på annat. Han var nog väldig unik för att ge bort så pass stora klump summor utan träff irl. 

S-daddy är inte alltid om sexuell kontakt utan kan vara som någon skrev - sällskap (utan sexuell kontakt på t.e.x tillställningar,allmänna saker eller liknade.)

Svar på tråden Sugardaddy