• Anonym

Ni som har Swedbank och sparkonton!

Ni som har swedbank och sparkonton. Kan man ta ut pengar på banken direkt från sparkontot? Vill nämlingen inte överföra till mitt vanliga konto pga olika anledningar.

Tacksam över svar 

• Svar på tråden Ni som har Swedbank och sparkonton!
  • Anonym
    Baloo81 skrev 2012-09-24 10:27:38 följande:
    Ja om man går direkt till banken.
    Ok, tack! 

Om man skickar över pengar på en lördag från nordea till swedbank, hur lång tid tar det? Borde det inte vara insatt redan idag på morgonen? 
  • Anonym

Mellan andra banker, ex swedbank & nordea brukar det ta 3 bankdagar.

• MammaMia88
    Anonym skrev 2012-09-24 10:54:30 följande:
    Ok, tack! 

Om man skickar över pengar på en lördag från nordea till swedbank, hur lång tid tar det? Borde det inte vara insatt redan idag på morgonen? 
    Inte på en lördag tror jag inte, kanske är insatt på måndagen då...

det borde nog nånstans på Swedbanks hemsida. 
  • natha
    Anonym skrev 2012-09-24 10:54:30 följande:
    Ok, tack! 

jo då skulle du haft pengarna nu...
  • Anonym

Tack för alla svar!

Blev bara lite osäker för jag gav köparen mitt sparkonto nummer istället för mitt banknummer. Och hon skickade dem i lördags. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-24 11:15:00 följande:
    Tack för alla svar!

Blev bara lite osäker för jag gav köparen mitt sparkonto nummer istället för mitt banknummer. Och hon skickade dem i lördags. 

okej. då borde hon ringa banken för något är definitivt fel. pengarna borde du garanterat haft
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-24 11:20:33 följande:

okej. då borde hon ringa banken för något är definitivt fel. pengarna borde du garanterat haft
    Men det är en lördag hon skickade? Så de borde komma in idag?  Är ganska förvirrad när det gäller sånt här. 
Svar på tråden Ni som har Swedbank och sparkonton!