Inlägg från: juniblomma |Visa alla inlägg
  • juniblomma

bf mars 2013 i uppsala

Ni som har Bf i mars 2013 och bor runt om Uppsala.

Vi väntar ett syskon till våran son som är född juni 2010. 

Skulle va kul å tips å bolla ideer med flera runt om i Uppsala =)      

• Svar på tråden bf mars 2013 i uppsala
  • juniblomma

Va roligt vi e beräknade runt 19 får se vad ul visar blir väl lite mer exakt.
    Hur gammal e du e de första barnet?

• juniblomma

Jag är 25 år och väntar mitt andra barn. Har väldig foglossning annars ok. Å vi har med tid den 22/10 efter lunch har vi de tankarna hade jag me med sonen. Fast jag spydde.

• juniblomma

Ja de förstår jag. Jag kämpar på med min foglossning efter nån timmes gående känner man sig som en 90 åring.

• juniblomma
    filifjonkan skrev 2012-10-04 09:00:25 följande:
    Åh jag längtar jag med! Har ni bestämt er för att ta reda på om det är en tjej eller pojke? Idag bara 19 kvar!

Ja bara 19 dagar =) härligt Kul att vi ska samma dag=)

Nej vi ska inte kolla. Eller vi har inte diskuterat det men vi kollade inte när vi fick sonen så antar att vi inte kollar nu heller. Ska ni kolla?  
  • juniblomma

Känt lite ibland men tycker de e svårt att avgöra även fast de e tvåan. Men med sonen hade jag moderkakan i framkant vilket gör det svårare att känna. Men borde bara bli mer å mer nu när man är i v 18 17+1

• juniblomma

Usch då låter inte bra. Jag har med ont speciellt om man anstränger sig för mkt.

Jag har kommit på att dra vagnar å då får jag ont i fogarna bläää

Ska ni på underbara barn mässan

• juniblomma

2 april så två veckor längre än vad vi räknat från sista mensen. Men kul att se att de var nått där inne. Blir ett ul till om 2 veckor för att kolla allt igen. Så allt e bra som denna gång

• juniblomma

Ja nästa måndag ska vi dit igen antar art de e eftersom jag blev flyttad två veckor. Så vill de kolla igen att allt växer på sig å så. Fick göra det med sonen med.

Ja känner inte så mkt. Har
    Moderkakan i framvägg med så då kan det ta längre tid. Känner lite men inte jätte tydligt.

Svar på tråden bf mars 2013 i uppsala