Inlägg från: Peanut01 |Visa alla inlägg
  • Peanut01

bf mars 2013 i uppsala

Hej, jag bor också i Uppsala, är beräknad till den 13 mars :) Det är mitt första barn och jag är 35 :)

• Peanut01

Tack :)
    Nja.. jag mår fortfarande illa, fast bara på kvällarna ;) Det där med morgonillamående slapp jag helt :)

• Peanut01

Näe, det är aldrig kul att må illa.. Men jag hoppas att det här kvällsillamåendet snart går över, det är lite tråkigt att gå o lägga sig vid 21 varje kväll Flört

• Peanut01

Oj, det låter jobbigt.. kommer foglossningen sitta kvar resten av tiden, eller är det bara en viss period? Jag är inte så insatt :)

• Peanut01

Hoppas det går över och att din rygg mår bättre snart :)

Börjar fundera lite på allt man ska inhandla innan bebisen kommer, det är ju en del :) Tur att man har lite slantar sparade ;)

• Peanut01

Nej, jag ska dit den 17:e Glad
    Ja, det kan vara ett bra datum att inhandla saker efter. När ska du på ul?

• Peanut01

Jag tror inte att jag kan hålla mig, så jag tror att vi kommer att ta reda på det Glad Om man nu kan se det förstås..

• Peanut01

Jag har känt något, men jag kan inte avgöra om det är bebis eller bara magen som bråkar Flört
    Har ni känt några? Glad

• Peanut01

Ja, visst är det svårt att avgöra Glad
    Precis, det borde ju kännas snart, så att man vet att den lilla lever där inne Flört

• Peanut01

Vi var på UL idag :) Och fick nytt BF-datum, nu är det den 7 mars som gäller Glad

• Peanut01

Ja, det blir en vecka tidigare än beräknat :) Och ja, vi kollade kön, det ser ut att bli en liten kille Glad
    Juniblomma: Ska ni på UL igen?

Känner ni bebisen nu? För jag känner massa, det är jätteroligt :)

• Peanut01

Aha, skönt att de följer upp det :)
    När vi gjorde UL så låg bebisen på magen och vägrade ge någon bra profilbild, så jag skulle vilja åka in igen och se honom från "rätt" håll Flört

Ok, jag har moderkakan i bakvägg så hos mig känns det nästan hela tiden :)
    Hoppas du får känna de roliga sparkarna snart Glad

Svar på tråden bf mars 2013 i uppsala