• samboslav

sexig bula?

Hej, jag undrar vad ni anser om detta: Då jag har ett bihang som inte är av den mindre digniteten utan allt som oftast hänger efter något av mina lår, med synliga konturer av vad det är där i byxan. Så undrar jag hur du uppfattar något sådant, snyggt eller mindre trevligt?

• Svar på tråden sexig bula?
  • Anonym (tjej23)

Vill inte se konturer av en mans könsorgan om det inte är MIN man.

• katalysator

Jag tycker inte att det är särskilt klädsamt, ser mest ut som att man glömt ta på sig kalsonger. 

• Madida

Det beror ju helt på i vilken situation det är. Hade jag haft en kollega som såg ut så så hade jag blivit irriterad. Inte sexigt alls. Oavsett hur stor kuk han har så kan han "möblera" så att den inte hänger som en falukorv på låret.
    Är det min man, hemma, så hade jag kanske tyckt att det var sexigt. Fast inte när den hänger på låret, det ser mest dumt ut. Tycker jag. 

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • samboslav

Jag klär mig som folk, men den brukar ramla dit och jag tycker då verkligen inte om att rätta till den publikt. Så jag får glatt se ut som ett äckel och vara nöjd med det....

• viseversa

Äckligt och VÄLDIGT avtändande. Känns som en sliskig man helt enkelt som tror att alla andra vill se han K*K i tid och otid. Men surprice ts kvinnor är INTE så intresserade av ditt "bihang"

• Otäcking
    samboslav skrev 2012-09-24 18:58:38 följande:
    Jag klär mig som folk, men den brukar ramla dit och jag tycker då verkligen inte om att rätta till den publikt. Så jag får glatt se ut som ett äckel och vara nöjd med det....
    Men köp vettiga kalsonger då. Trams att den "ramlar dit".
    I rather get som shrooms than be a prude, then I can go to space and still feel your face between my legs
  • viseversa
    Otäcking skrev 2012-09-24 19:06:16 följande:
    Men köp vettiga kalsonger då. Trams att den "ramlar dit".
    Haha exakt. tror ts vill att den "ramlar dit" för han känner sig sååå HOT! Tyvärr är det få som håller med. Såg en man på t-banan som satt och bresade med sin kuk längs benet och ett småflin på munnen som att han trodde att jag och andra kvinnor njöt av synen av hans "paket". Tvärt om blev jag äcklad och byte plats för att slippa se. 
  • samboslav

Hehe, ser en syn av mig själv med flottigt fingerkammat hår, bresandes och i handen en stor skylt där det står: Passa på att smygtitta på ett äckel.... nja så illa är det inte utan mer bara en stilla fundering på hur du ser på sådana saker. Bara för att en kvinna har tuttfräs byter då inte jag plats eller ser på hon som ett luder från helvetet 

Svar på tråden sexig bula?