• Anonym (Sambon)

Killar svara snälla

Är min sambo, bög?

Ska fförsöka göra de inte allt för långt.
    Varje gång vi haft lite torka eller sämre i vårt förhållande försöker vi krydda sexlivet.
    Berättar om fantasier under sex, nya ställningar, porr, sexleksaker. 
    Vi har längre pratat om 3kant, med en till kille då jag verkligen inte vill med en annan tjej.
    Min sambo har bara sagt att det inte spelar någon roll.

Ibland har vi kört analsex men  inte ofta då jag offtast inte tycker om de.
    Nu sista tiden har han pratat om att han skulle vilja ha något där bak om ni fattar.
    Bett mig att han ska få dildon där bak.
    Velat se porr med enbart 2 killar.
    Prata om att han ska suga den andra killen m.m.

Från början tyckte jag inte så mycket om de.
    Men nu sista 2 gångerna vi haft sex tycker jag han visar lite väl mycket intresse för just att han ska  vara med en annan kille, få upp dildon där bak, och båda gångerna skämtat om att han kankse skulle blivit bög så han alltid får de.

Vad säger ni ? Är han bög eller kan de bara vara en fantasi/nyfikenhet ?  

• Svar på tråden Killar svara snälla
  • Anonym (Bi)

Låter som han är Bi.

• Anonym

Han är bi 100 % säker ingen kille skulle en ha det där i tanken om han inte skulle vara intreserad av killar så gumman han är bi oj vilken sits du e  :(

• Anonym (Sambon)

VAr nästan de jag  kände själv också...
    Vet inte vad jag ska känna eller tycka.
    I sig är de ju inget fel i att vara bi om de bara är de han är, men blir så klart osäker på något sätt ändå.

• Anonym (Bi)

Han låter som han är bi ja.

Jag tycker du ska fråga honom, vad det är han vill? Och vad erat förhållande börja betyda för er NU? å inte de som vart vill säga.

Du måste komma på vad du vill, vill du fortsätta? vill du va där bak på honom å pilla å köra upp dina leksaker?
    Skulle de vara ok om en kille satte på honom där bak, medans ni har rean ''3''kant? å han kanske föredrar å vara med honom under akten å du kanske blir utanför?

Vet du om han börjar leta efter andra bi elr gay killar?, börjar han kolla mer motkillar?

Skulle han vilja allt de ja nämnt hade jag gjort slut... 

• Anonym (Sambon)
    Anonym (Bi) skrev 2012-09-24 22:17:20 följande:
    Han låter som han är bi ja.

Jag tycker du ska fråga honom, vad det är han vill? Och vad erat förhållande börja betyda för er NU? å inte de som vart vill säga.

Du måste komma på vad du vill, vill du fortsätta? vill du va där bak på honom å pilla å köra upp dina leksaker?
    Skulle de vara ok om en kille satte på honom där bak, medans ni har rean ''3''kant? å han kanske föredrar å vara med honom under akten å du kanske blir utanför?

Vet du om han börjar leta efter andra bi elr gay killar?, börjar han kolla mer motkillar?

Skulle han vilja allt de ja nämnt hade jag gjort slut... 
    Jag tror han nekar om jag frågar honom men har tänk göra det när de passar. Nej de vill jag inte inget av de verkligen inte.... Jag tror inte han letat efter några andra killar som sagt de känns ju verkligen som han är bi men tror inte riktigt han erkänt de för sig själv än. 

Ska verkligen försöka prata med honom men vet inte vad jag ska göra om han nekar totalt. För de känns som om de skulle vara ett försvar inte en ärligt svar...

De som också hör till är att vi  haft de väldigt dåligt iallafall enligt mig, tycker inte han vsar han älskar mig och blir de ngen förändring kommer de ta slut. Men han vill verkligen inte, varj gång jag är på gränsen att göra slut så blir han hysterisk och ledsen. Har även 2 små barn .... 
  • Anonym (Hm)

Men det är väl ingen annan än han själv som kan svara på om han är bi/homo/hetro, visst han har ju ett intresse men sen kan det ju vara så att han bara är nyfiken och när han väl testar så kanske det inte är nått för honom, eller så är de det. Det vet bara han.

• Anonym (Sambon)
    Anonym (Hm) skrev 2012-09-24 22:43:49 följande:
    Men det är väl ingen annan än han själv som kan svara på om han är bi/homo/hetro, visst han har ju ett intresse men sen kan det ju vara så att han bara är nyfiken och när han väl testar så kanske det inte är nått för honom, eller så är de det. Det vet bara han.
    Jo så är de ju så klart, men vet inte om han ens kommer erkänna sin nyfikenhet annat än när vi har sex 

• Ermenegildo

Nämen, bara för att man vill suga lite kuk och få stock i rumpan måste man väl inte vara bi heller? Riktiga karlar måste väl kunna ägna sig åt lite rejält karlsex utan bli beskyllda för att vara fjollor?

It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Ernst Hugo
    Ermenegildo skrev 2012-09-24 23:48:40 följande:
    Nämen, bara för att man vill suga lite kuk och få stock i rumpan måste man väl inte vara bi heller? Riktiga karlar måste väl kunna ägna sig åt lite rejält karlsex utan bli beskyllda för att vara fjollor?

Eller kan man försöka vara rolig på andra bekostnad.
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ermenegildo
    Ernst Hugo skrev 2012-09-24 23:57:15 följande:

Eller kan man försöka vara rolig på andra bekostnad.
    Be my guest.
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
Svar på tråden Killar svara snälla