• Anonym (Sambon)

Killar svara snälla

Är min sambo, bög?

Ska fförsöka göra de inte allt för långt.
    Varje gång vi haft lite torka eller sämre i vårt förhållande försöker vi krydda sexlivet.
    Berättar om fantasier under sex, nya ställningar, porr, sexleksaker. 
    Vi har längre pratat om 3kant, med en till kille då jag verkligen inte vill med en annan tjej.
    Min sambo har bara sagt att det inte spelar någon roll.

Ibland har vi kört analsex men  inte ofta då jag offtast inte tycker om de.
    Nu sista tiden har han pratat om att han skulle vilja ha något där bak om ni fattar.
    Bett mig att han ska få dildon där bak.
    Velat se porr med enbart 2 killar.
    Prata om att han ska suga den andra killen m.m.

Från början tyckte jag inte så mycket om de.
    Men nu sista 2 gångerna vi haft sex tycker jag han visar lite väl mycket intresse för just att han ska  vara med en annan kille, få upp dildon där bak, och båda gångerna skämtat om att han kankse skulle blivit bög så han alltid får de.

Vad säger ni ? Är han bög eller kan de bara vara en fantasi/nyfikenhet ?  

• Svar på tråden Killar svara snälla
  • Ernst Hugo
    Ermenegildo skrev 2012-09-25 00:07:35 följande:
    Be my guest.
    I rest my case.
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ermenegildo
    Ernst Hugo skrev 2012-09-25 00:18:23 följande:
    I rest my case.
    Kom igen, roligare kan du. Att kalla sig Ernst Hugo tyder ju på något slags embryo till humor i alla fall Flört
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Anonym (Sambon)
    Ermenegildo skrev 2012-09-25 00:20:12 följande:
    Kom igen, roligare kan du. Att kalla sig Ernst Hugo tyder ju på något slags embryo till humor i alla fall Flört
    Och detta kan du ta någon annanstan TACK! 
  • Anonym

Jag tänder inte på män och skulle aldrig kunna bli kär i en man. Men jag kan tända på att ha sex med män (och har provat). Men det är ett kompliment till ha sex med kvinnor på samma sätt som man kan njuta av att ha både samlag och bli avsugen. Det är väldigt upphetsande att få suga kuk.

Det är väl bara en fördel om han är bi. Trekant där både han och du får glädje av den extra mannen (förutom då glädjen att se dig njuta av att ha två män).

• Anonym (Hm)

Ja för i min värld så är man bi/homo/hetro när man kan bli kär i samma kön. Allt annat klassar jag som att man är sexuell.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Sambon) skrev 2012-09-24 23:27:00 följande:
    Jo så är de ju så klart, men vet inte om han ens kommer erkänna sin nyfikenhet annat än när vi har sex 

Mjo, kan ju vara känsligt, speciellt om han nyligen upptäckt sin nyfikenhet =) Men vad gör det om han inte vill erkänna det när det ändå är så uppenbart, bara att "go with the flow" om du också gillar de ;)
  • Anonym

Hej

Det är många killar som har fantasier åt det hållet...betydligt fler än du tror...

Han är säkerligen varken bög eller bi.. bara nyfiken på sexuell njutning.. och han känner sig trygg med dig, därför vågar han erkänna sina innersta sexuella tankar, inget annat..

Hade han haft funderingar på något annat så hade han garanterat inte vågat ta upp det.. utan undertryckt det.

Likaväl som många kvinnor fantiserar av sex med annan kvinna, så kan vi män göra likadant...

Var inte orolig... men prata med honom om det.. han kommer säkert att säga att det är en fantasi som lockar honom...

Njut på istället

• Anonym (Sambon)

Tack för alla svar känns mycket lugnare nu :) 

• Thomas 082

Nej han är varken bi eller homo! Jag väljer stt citera den gode Olle Waller " man är inte homo/bi sexuell bara för att man utför homo/bisexuella handlingar" han kanske precis som många av oss killar tycker det är skönt att bli tagna i rumpan, eller väldigt upphetsande och skönt att suga av en annan man, det gör ingen till varken homo/bi sexuell för det! Snarare sexuell!

Svar på tråden Killar svara snälla