• Anonym (blä)

Luktar illa efter sex

Jag har ett problem, när en kille kommit mig utan kondom (käkar p-piller) så börjar det lukta illa efter någon dag. Det är väl "gammal" sperma (usch) som är kvar inuti och luktar, eller bakteriell obalans. Men det är ju dåligt att duscha inuti underlivet för då stör man den naturliga ph-floran.

Så hur gör jag för att minska dålig lukt efter utlösning, förutom det uppenbara kondom? Det kan väl inte vara bra att använda Lactal varje gång man haft sex?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-25 00:52
    Det har varit samma sak med flera av mina olika sexpartners och bara efter sex, annars luktar det normalt/ingenting.
  • Svar på tråden Luktar illa efter sex
  • kajzawargh

Upplever samma problem så jag hoppas någon har en bra lösning.

• Cailynn

Svälj då istället, mycket mer uppskattat.

• Anonym (Lycka till =))

Jag hade detta, luktade skunk och fisk efter sex.
    Fick svamp ofta. Ganska illa. (kliade så det blödde)

Bakteriell vaginos blev jag behandlad för två gånger och sen har det slutat lukta.

Fick även piller tt ta oralt vis svampinfektioner då inga krämer osv hjälpte längre.

Så läs på lite och se om du känner igen dig =)

Detta går inte att duscha bort för övrigt. Det smittar inte och är ingen könssjukdom.

Fan, jag spolade muffen med utspädd pressad citronsaft till sist för inget hjälpte, inte fasen slutade det lukta för den delen heller.

• Anonym (me too)

Så är det här med...eller illa och illa, men det luktar väldigt annorlunda dagen efter...Men det är inget jag störs av, inget som kliar eller så så jag antar att det är sperman i kombo med mina egna lukter som avger den odören..

• Fröken reserverad

Troligen vaginos..gå till barnmorskan/ gyn och be de kolla efter. De skriver ut vagitatorier då som man kan ta.
    Enligt min gyn så vet de inte varför vissa får återkommande vaginoser.

Svar på tråden Luktar illa efter sex