• Totti

Fler ensamstående i Stockholm?

Söker fler ensamstående mammor/pappor som kanske vill fika, gå till parken, prata av sig, dela med sig av sina erfarenheter av att vara ensamstående.det är ju inte så lätt alla gånger. är ensamstående med en dotterpå 3 år. Har henne heltid. Fler som är ensamtående på heltid?

• Svar på tråden Fler ensamstående i Stockholm?
  • alexias mamma

Hej,
    Jag e inte ensamstående på heltid längre men ses gärna ändå? Jag e 27 och har två barn, dotter på 4 och son på 3 år. Vi bor på södra sidan av sthlm, ni?

• Totti

Hej! Va kul. Vi bor i Hammarby Sjöstad. Vart bor ni? Jag är 30.

• alexias mamma

Bor i hägersten men hänger gääärna på söder om jag ska ut och ta nått glas vin
    Hur länge har du varit ensamstående?

• Totti

Ja söder är inte helt fel:) har varit ensamstående med henne sen hon föddes. Jobbar du lr pluggar?

• alexias mamma

Vad konstigt, försökte gå in på din sida ist men det gick liksom inte...

Jaja, jag e arbetslös för tillfället efter en lång rad händelser med barnens pappa som gjorde att jag fick säga upp mig och vara mammaledig i tre månader... Jävligt drygt kan jag säga!

• Totti

Kom du inte in alls? Har iof inte fyllt i nån presentation eller så. Fan va segt att du fick säga upp dig. När va det här?

• alexias mamma

Vi bytte boendekommun och då blev vi av med platsen... Så jag var hemma med barnen dag och natt hela juni-augusti. DET var slitigt kan jag säga. Att han hade 60 dagar fl att ta ut sket han i liksom. Det var knappt att han ville skriva över några dagar på mig alls. Han tyckte väl att jag och barnen skulle leva på luft hahaha reta aldrig upp en iranie!
    Jaja, har du många vänner med barn i övrigt?

• Totti

Usch då. Va segt. Om han nu inte skulle ta ut dagarna så borde han skrivit över dom på dig. Jag har några kompisar som har barn, dock inte så många. Har du många vänner med barn? Kanske kan ses och gå till nån park nån dag?

• alexias mamma

Nja har väl två men vi träffas inte så ofta tyvärr. Jag gifte mig och skaffa barn när jag var 22-23 så sakta men säkert försvann alla vänner som hellre ville gå ut och festa (såklart!).
    Vart går ni till parken då? Skånegläntan? El nånstans i närheten där ni bor? Annars finns ju aspuddsparken här där jag bor...

• Totti

Va trist att Dina vänner försvann bara för att du skaffade barn:/ Det är lite olika. Ibland är vi i fruktparken vid liljeholmen, ibland i lumaparken. Aspuddsparken är bra. Den gillar vi;)Kanske kan gå dit då?

Svar på tråden Fler ensamstående i Stockholm?