Hemlighetsfull, kan han vara otrogen?
Har varit tillsammans med min partner i mer lite mer än ett år nu. Har under detta år haft en del tjafs om att han är så himla hemlighetsfull med sin facebook, mejl och sina telefoner. Han tycker att man ska ha sånt för sig själv och när jag för några månader sedan gick in på hans facebook och insåg att han varit värsta playern innan vi träffats fick jag mig en liten chock då han har utmålat sig själv som någon helt annan till mig.
Detta resulterade i att han tog bort sin facebook, då han vart förbannad att jag tjuvkikat (vilket jag förstår att han blev, men hade aldrig hänt om han inte varit så j-a hemlig).
Han använder Tango för att ringa gratis till sina kompisar och sin familj i sitt hemland. Igår sent på kvällen när vi ligger i sängen och ska till att ha sex plingar hans mobil och det kommer upp ett meddelande där det står XX joined Tango. XX är ett tjejnamn som jag aldrig hört honom tala om. Jag skulle nog inte bry mig så mycket om det hela om det inte vore för att han började bete sig helt sjukt... Han blev asnojjig och ba:
-Älskling, jag vet inte vem hon är, har aldrig känt nån med det namnet och snälla, snälla, snälla tro mig!!!! Jag deletar henne på en gång!!!
Jag blev bara irreterad och sa: "Nämen om du inte känner henne kan du ju ringa henne och fråga vem hon är"!
Då blev han ännu mer stressad och slänger ur sig att hon inte längre finns kvar bland hans kontakter i Tango...
Heeeelllluu, jag blir så trött! Trött på mig själv och trött på honom. Jag menar;
Har man inget att dölja så reagerar man inte så där enligt mig...
Är det nån som vet hur det funkar med Tango?
Efter det hela visade han mig sina kontakter i telefonen som inte visade nån med det namnet och det enda jag kan komma på nu är att han kan ha skickat en invite till henne via sin mejl eller kanske att han har hennes nummer under ett annat namn i sin kontaktbok i telefonen och när hon reggar sig på Tango gör hon ju det med sitt riktiga namn.
Han säger bara att det måste blivit nåt knas och att han inte fattar hur detta går till och att han aldrig knappt använt Tango. Han säger att det måste vara fel helt enkelt. Det komiska är bara att XX var ett namn som är typiskt namn i hans land...
W E I R D, eller överreagerar jag?