Inlägg från: Hannapannagalenpanna |Visa alla inlägg
  • Hannapannagalenpanna

Hur långt efter att ägget fäst känns symptom?

Hej, är lite förvirrad i allt räknande. Men om ägget fäster vi säger 10 dagar efter att det blivit befruktat, hur lång tid efter att ägget fäst bordet hcg stiga samt symptom börja? Tacksam för era svar. KRAM

• Svar på tråden Hur långt efter att ägget fäst känns symptom?
  • Hannapannagalenpanna

OK tack. Om en genombrottsblödning uppstår så betyder det att ägget fäst den dagen och i samband med det borde man få starkt utslag på ett gravtest?

• Hannapannagalenpanna
    Vickan I skrev 2012-09-26 22:45:30 följande:
    Det brukar behövas ca 14 dgr från att ägget fäster till att man får ett hyfsat tydligt streck på gravtest om man är gravid. Dvs runt när mensen brukar komma för de flesta.
    OK åh tack för ditt konkreta svar! :) Nu förstår jag :)
  • Hannapannagalenpanna

Jo en sak till... Men om ägget fäster 10 dagar efter att det blev befruktat då borde det alltså betyda att man inte plussar förräns typ v.6??

• Hannapannagalenpanna

Ja precis! Det e lite så jag undrar också. Har fått mjölk i brösten nu också!! låter ju helt sjukt men det är verkligen mjölk???! Hallå lixom? borde man inte plussa ordentligt då?

• Hannapannagalenpanna
    Idorf skrev 2012-09-27 15:54:36 följande:
    haha mjöl... mjölk såklart ;)
    Ha ha ha.. kul om det kom mjölk ur ena och mjöl ur andra å ägg ur det tredje.. då blev det pannkakor ;) ... 

Ok, ja jag har barn sedan tidigare men dom e stora. Känns JÄTTE konstigt om mjölken skulle legat 10 år å nu komma ut...? 
  • Hannapannagalenpanna
    Kakaa skrev 2012-09-27 16:16:11 följande:
    fast mitt är ju flytande vit/genomskinlig vätska.
    Min ser faktiskt ut som tjock pannkakssmet typ.. (usch va äckligt det lät)
Svar på tråden Hur långt efter att ägget fäst känns symptom?