• Spana

Vad kan man ha till skinnbyxor??

har ett par byxor med skinnrevär på. Gillar dom, och nu kommer jag äntligen i dom efter många månaders kämpande.:)

Men vad sjutton har man upptill??

Jag är 32 år, och i mittemellanlandet känns det som. Mellan ungdom och kärring ;)

Eller är byxor med skinn helt "ute" nu?

Nån som vill hjälpa mig?  Kyss       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-27 06:13
    Det är "skinn" framtill och nåt bomullsmaterial bak om det är till nån hjälp

• Svar på tråden Vad kan man ha till skinnbyxor??
  • hernameispekka

Vad har du för stil i övrigt? Man kan göra det ännu coolare eller ha en söt topp till och så!

Fler inspirationsbilder. När du kommit på en stil du gillar kan jag hjälpa dig googla plagg

• Spana

Men åh vad snälla ni är!!

Jag är egentligen väldigt feg i min klädstil. Sticker inte ut och ser rätt alldaglig är. 

Så kanske nåt som gör det diskret och inte så rockigt eller festligt, men ändå fint!.

Den med vita spetslinnet eller vad det var, det är nog lite jag. Alltså att tona ner det rockiga med skinnbyxor med nåt neutralt, stickat eller annat.

Hänger ni med i min konstiga förklaring? Tungan ute          

• hernameispekka
    Spana skrev 2012-09-27 18:01:53 följande:

Men åh vad snälla ni är!!

Jag är egentligen väldigt feg i min klädstil. Sticker inte ut och ser rätt alldaglig är. 

Så kanske nåt som gör det diskret och inte så rockigt eller festligt, men ändå fint!.

Den med vita spetslinnet eller vad det var, det är nog lite jag. Alltså att tona ner det rockiga med skinnbyxor med nåt neutralt, stickat eller annat.

Hänger ni med i min konstiga förklaring? Tungan ute          

Fattar precis. Blanda söta/gulliga plagg med hårt för att jämna ut det?

Det är väldigt modernt vad jag fattat det som.

Fast långa byxor:

Den högra bilden:

Vill du att jag ska leta söta blusar och tröjor?
  • Spana

både ock... om du inte har nåt annat för dig.Tänk att jag är mulliga sorten hehe..

Tack så himla mycket för att du hjälper mig så mycket!! {#emotions_dlg.flower} 

• hernameispekka
    Spana skrev 2012-09-27 19:16:07 följande:

både ock... om du inte har nåt annat för dig.Tänk att jag är mulliga sorten hehe..

Tack så himla mycket för att du hjälper mig så mycket!! {#emotions_dlg.flower} 

Visst kan leta! Det mesta passar på även mulliga så länge de inte är för tighta.

• hernameispekka

Förresten, vad tycker du om starka färger? Vill du mest ha beige & vitt, ljusrosa? Vad tycker du om metallicfärger?  Blir svart till för svart för dig? 

Svar på tråden Vad kan man ha till skinnbyxor??