• Anonym (=/)

Panik! positivt utslag på drogtest med Sliming herb te?

Åh NEJ!! Nån som vet om detta te innehåller nått som kan ge positivt utslag på ett drogtest? 

http://se.ioffer.com/i/100-sliming-herb-tea-bag-slimming-fit-weight-loss-diet-100907157

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-27 13:35
    Ingredients :
    - Active ingredient from Chinese & Asian traditional formula ( Camellia Seed, Camille Flower, Hawthorn Grain, Large Hawthorn Grain, Morning Glory Flower, Sterling Bean, Radish Leaf, Red Bean).

• Svar på tråden Panik! positivt utslag på drogtest med Sliming herb te?
  • Petrol

Det enda som är av någon knark karraktär är morning glory vars frön innehåller LSA, jag har dock svårt att tro att någon skulle testa för LSA.

Jag skulle säga att det är helt lungt.

• Anonym (=/)

Tusen tack för svaret! =) Vet inte vad LSA  och vet inte vad för tester dom tar inför en ev. anställning så får googla lite!

• Anonym (=/)

Det där LSA hur lång tid innan det försvinner ur kroppen?

Aldrig mer sliming herb för min del!
    Vet fler som druckit det och aldrig hört att det skulle va nå skit i det så har bara antagit att det va helt "grönt" att dricka,dumt gjort!

• Petrol
    Anonym (=/) skrev 2012-09-27 14:57:33 följande:
    Tusen tack för svaret! =) Vet inte vad LSA  och vet inte vad för tester dom tar inför en ev. anställning så får googla lite!
    Jag är 99% säker på att ingen testar för LSA faktiskt, och jag tror även det är en oklassad substans men vill inte säga det till 100%.
  • Petrol
    Anonym (=/) skrev 2012-09-27 15:09:54 följande:
    Det där LSA hur lång tid innan det försvinner ur kroppen?

Aldrig mer sliming herb för min del!
    Vet fler som druckit det och aldrig hört att det skulle va nå skit i det så har bara antagit att det va helt "grönt" att dricka,dumt gjort!
    Om det finns spår av LSA i det (finns mest i frön som jag förstår det) så försvinner det rätt fort.
  • Petrol

Jag måste dock säga att annonsen var något av det märkligaste jag läst:D

• Anonym (D)

"Örtpreparat" man beställer från utlandet kan ju vara spetsade med vad skit som helst utan att det står med i innehållsförteckningen...

• Anonym (=/)
    Petrol skrev 2012-09-27 15:13:09 följande:
    Om det finns spår av LSA i det (finns mest i frön som jag förstår det) så försvinner det rätt fort.
    Men det framgår ju inte om det är fröna som finns i teet elr?
  • Anonym (=/)
    Anonym (D) skrev 2012-09-27 15:22:30 följande:
    "Örtpreparat" man beställer från utlandet kan ju vara spetsade med vad skit som helst utan att det står med i innehållsförteckningen...
    Sant! Omg. vad har jag gjort...?! och jag som druckit 2x2 påsar dag i ca 2 månader...=/

Det är iof köpt på en Thaibutik här i stan men det gör väl kanske till elr från?!
  • Anonym
    Anonym (=/) skrev 2012-09-27 15:39:14 följande:
    Sant! Omg. vad har jag gjort...?! och jag som druckit 2x2 påsar dag i ca 2 månader...=/

Det är iof köpt på en Thaibutik här i stan men det gör väl kanske till elr från?!
    Vad du har gjort?
    Du har köpt te du har druckit.

Förstår inte varför du är så hysterisk.
    Även om ditt te mot förmodan och genom nån mirakel skulle ge utslag på drogtest, vad gör det egentligen?

Svar på tråden Panik! positivt utslag på drogtest med Sliming herb te?