• Anonym

Kvinnans orgasm?

Du kan nog märka det genom att hon får sammandragningar i slidan, blir extra våt, spänner kroppen, trycker sig emot dig med underlivet, andas häftigare och kanske stönar. Om du smeker henne med fingrarna kan du känna att klitoris blir hårdare och som du beskriver större. Bröstvårtorna kan styvna och huden knottra sig.  Nu är det inte alltid killen med sin kuk känner av sammandragningarna i slidan, ibland kanske du inte märker något alls men likväl kan hon ha fått en orgasm. Som sagt, det är inte bara i slidan man kan märka av sådant, orgasm känns ofta som en skön våg genom hela kroppen och får henne att reagera därefter.

• Anonym
    Då fittan trycks ut och ihop betyder det att hon är nära då? 
    Då är hon nära att tappa den, om den trycks ut...
  • Anonym

Nu är jag kvinna, men jag vet inte om det syns på mig kroppsligt att jag får orgasm, på underlivet så som du beskriver. 

Däremot märker man det tydligt eftersom hela jag njuter och är någon annan stans. Min kropp vrider på sig, jag tar tag i saker, stönar och skriker.  Känslan tar över en och det går inte att undgå...=)

• Anonym
    Be Ja skrev 2012-10-03 23:31:54 följande:
    Men om det inte märks kroppsligt, då kan det vara svårt å veta skillnad på fejk och äkta.
    Personligen har jag aldrig fejkat... så vet inte hur det är med andra kvinnor men på mig märker man. Även om jag kan stöna mycket och röra på mig mycket under sex utan orgasm så märks det ändå när jag får en. Antar att min slida kramar om penisen för att jag får sammandragningar, men annars så märker man på hur stönen ändras och liksom mer lidelsefult skriiiker ut och liksom rycker till väldigt häftigt i kroppen och underlivet...
  • Anonym

På min tjej märks det inte alls om hon kommer på riktigt eller om hon skulle fejka. Nu vet jag att hon aldrig fejkar då vi är på samma plan att det bara är osäkerhet om man fejkar. De ggr hon inte kan komma säger hon det och så är det inget mer med det.

Men även när hon kommer så ser jag inte det på något sätt mer än hennes ljud och rörelse. Men dessa skulle hon klara fejka lika bra om hon ville.

• Anonym

På min tjej märks det väldigt tydligt när hon kommer , vilket hon gör flera ggr per samlag , det märks tydligt på hennes andning , hållning , osv , hon brukar krampaktigt ta ta i det hon har till hands , kudde , täcke , mina händer , mig m.m , sen känner jag oxå hur hennes muskler i slidan "krampar" och det är bara för skönt , har hänt flera ggr att vi kommit samtidigt så det blir så skönt när hon "krampar".

Svar på tråden Kvinnans orgasm?