Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?
Svarar åt min man stora. Han tycker små osexigt, något jag absolut INTE håller med honom om. Med små menar han à-kupa.
Svarar åt min man stora. Han tycker små osexigt, något jag absolut INTE håller med honom om. Med små menar han à-kupa.
Loveandh- Skulle tjejer med stora bröst vara mer bröstfixerade? Varför tror du det? Tror snarare att kvinnor med små bröst är det då de kanske önskar att de var större. Det är väl snarare män som är fixerade vid bröst.
Lagom små men hellre riktigt små än stora. Bli illamående av min kompis tjejs bröst som är tok stora men som typ tubsocks med en jävla klump längst ner. Blä ryser bara jag skriver.
Vackrast är små!! Utan tvivel!!
Form och färg är viktigare än storlek.
Nej anonym. C är bara stort på en 12 åring. Skulle säga att c är normal "standard" storlek. D och över börjar vi prata "stora" bröst.
Har stora, skulle gärna ha små. Kläderna skulle passa så mycket bättre.
Anonym- Vad har antalet sexpartners du varit med om brösten varit stora eller ej?
Nu är det inte så svårt att se vart blickar hos många killar fastnar på en urringad välfylld hylla. När min tjej har det (F kupa) så blir många tillsig och fastnar med blicken. Och att känna sig attraktiv är väl något vi alla vill?
Att kläderna sitter sämre stämmer absolut inte man får väl välja rätt kläder efter kropp. Tur alla är olika men jag väljer hellre en kurvig kvinna än en rak.
Jag är inte förvånad att små leder. Det är i stort sett bara kvinnor på fl och de flesta kvinnor har ganska små eller normal bröststorlek. Vad tror ni Peter svarar när sambon Anna med b-kupor frågar honom om vad han föredrar. *haha*
A kupa är gulligast älskar små söta bröst