• Anonym

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

Svarar åt min man stora. Han tycker små osexigt, något jag absolut INTE håller med honom om. Med små menar han à-kupa.

• Anonym

Loveandh- Skulle tjejer med stora bröst vara mer bröstfixerade? Varför tror du det? Tror snarare att kvinnor med små bröst är det då de kanske önskar att de var större. Det är väl snarare män som är fixerade vid bröst.

• Anonym

Lagom små men hellre riktigt små än stora. Bli illamående av min kompis tjejs bröst som är tok stora men som typ tubsocks med en jävla klump längst ner. Blä ryser bara jag skriver.

• Anonym

Vackrast är små!!  Solig   Utan tvivel!!

• Anonym

Form och färg är viktigare än storlek.

• Anonym
    OlleSQ skrev 2012-09-28 12:12:33 följande:
    Små är a och mindre. B-C normala och resten stort.
    Jasså trodde att A var litet och B normal C Stort.
  • Anonym

Nej anonym. C är bara stort på en 12 åring. Skulle säga att c är normal "standard" storlek. D och över börjar vi prata "stora" bröst.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-28 19:30:42 följande:
    Nej anonym. C är bara stort på en 12 åring. Skulle säga att c är normal "standard" storlek. D och över börjar vi prata "stora" bröst.
    Nä det kan inte stämma, av alla tjejer jag legat med så har 2 haft över C, en D och den andra F resten har haft A eller B.

Verkar konstigt om man lyckats pricka in alla (i stort sett) under normal.
  • Anonym
    110 skrev 2012-09-28 22:49:28 följande:
    Stora bröst börjar vid E kupa, resten är för amatörer.
    Jag är en glad amatör!  :)
  • Anonym

Har stora, skulle gärna ha små. Kläderna skulle passa så mycket bättre.  

• Anonym
    110 skrev 2012-09-28 22:57:38 följande:
    Vi är alla barn i början.
    Ha ha blev av med oskulden för 20 år sen, känner mej inte som någon nybörjare faktiskt.

Nu dags att nafsa lite i ett par A-kupe tuttar..
  • Anonym

Anonym- Vad har antalet sexpartners du varit med om brösten varit stora eller ej?

• Anonym
    MRMR1 skrev 2012-09-29 09:43:14 följande:

Nu är det inte så svårt att se vart blickar hos många killar fastnar på en urringad välfylld hylla. När min tjej har det (F kupa) så blir många tillsig och fastnar med blicken. Och att känna sig attraktiv är väl något vi alla vill?

Att kläderna sitter sämre stämmer absolut inte man får väl välja rätt kläder efter kropp. Tur alla är olika men jag väljer hellre en kurvig kvinna än en rak.

Bara för att blickarna fastnar betyder det ju inte att det är den storleken på bröst man främst föredrar. Det är väl inte konstigt att man kanske tittar på något som är avvikande stort bara för just den saken, inte för att det är just den storleken man gillar mest?

Jag tittar nog på de flesta tjejers bröst som man kan skymta i tajta kläder och jag gillar de flesta bröst om de har fina proportioner till kroppen. 
  • Anonym
    110 skrev 2012-09-28 10:47:19 följande:
    Jag vill ha stora....gärna enorma, hängiga tunga bröst...
    Det vill du ja...men det vill ingen tjej. Fy fan vad det är jobbigt att gå och bära på enorma hängiga bröst jämt. 
  • Anonym
    Dopeys skrev 2012-09-29 20:34:56 följande:
    Se mer till helheten, det är inte en enskild fråga om bröstens storlek. Brösten är i balans med övriga kroppen...
  • Anonym

Jag är inte förvånad att små leder. Det är i stort sett bara kvinnor på fl och de flesta kvinnor har ganska små eller normal bröststorlek. Vad tror ni Peter svarar när sambon Anna med b-kupor frågar honom om vad han föredrar. *haha*

• Anonym

A kupa är gulligast älskar små söta bröstHjärta

Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?