Inlägg från: Alltid Daph |Visa alla inlägg
  • Alltid Daph

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

Små till medelstora. Tycker häng är riktigt fult.

• Alltid Daph
    Anonym (pelle) skrev 2012-09-28 23:01:20 följande:
    Stora perfekt att  klämma ihop pattarna och goka
    Det är ju extremt upphetsande för alla kvinnor som vi väl vet. Obestämd
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 09:21:47 följande:

Ungefär i klass med att suga av någon, bli sprutad på brösten eller peta örat med tops. Upphetsande för alla kvinnor, alltså.
    För att inte tala om att bli påsatt i knävecket. Det bör varje kvinna stöna extatiskt över.
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 11:27:16 följande:

"Bör"? Du får det att låta som om det finns kvinnor som INTE gör det..?
    Jag ville helst inte vara den som berättade detta för dig... men... det finns kvinnor som är så fruktansvärt okvinnliga och själviska att de inte kommer högljutt när mannen juckar mot valfri kroppsdel.
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 11:33:27 följande:

Åh.. vänta här. Skall bara ylande springa i cirklar och slita brösthåret innan jag faller ihop och förtvivlat gråtrunkar under köksbordet. Strax tillbaks.
    En riktig man runkar framför datorn!!!
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 11:38:38 följande:

Inte när barnen spelar Lego Star Wars. Dessutom är det otrohet att runka, och datorer/internet borde förbjudas för att de uppmuntrar till otrohet. För det har jag lärt mig på Familjeliv.

Jag läser gillande att du tar till dig de lärdomar Familjeliv har att erbjuda. Men för att återgå till bröstfrågan är det ELAKT och YTLIGT att ha något emot bröst som går att vika eller rulla ihop. På Familjeliv är alla bröst lika vackra och det är skottpengar på att ha preferenser.
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 11:44:26 följande:

Mina preferenser finns att läsa i tråden. Dessutom gällde skottpengarna killar som har kukar under 23cm. Preferenser får man visst ha. Om man är kvinna.
    Ja, du föredrar allmänt bröstinnehav. =) Själv är jag en smula mer sparsmakad och tycker att den mindre fastare varianten är mer estetiskt tilltalande. Män med liknande åsikter är däremot svin och mansgrisar som man bör göra stutar av. 
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 11:57:56 följande:

Butt åff kårs. Det är fint med bröst.

" rel="nofollow" target="_blank">

Men jag tycker att du är för snäll. Jag menar, kom igen. Stutar? Det är inget straff, det är normaltillståndet.
    Haha, tack för dagens skratt. =)
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 13:49:23 följande:

Do be welcome
    Jag gick och flashade min man efter att ha sett klippet och hans migrän blev faktiskt lite bättre.
  • Alltid Daph
    Anonym (12 åring) skrev 2012-09-29 15:45:57 följande:
    Jag är 19 år och har nästan 70AA ( ja jag vet jag är äcklig, behöver inte säga något!) och mår dåligt över detta.. Typ självmordstankar kan man säga. Ska göra en bröstförstoring ska gå från A till stor C typ nästan D. För övrigt så är jag 175 cm och väger 58 kg.. Men min kille säger att det skulle se stort ut. Då är min fråga finns det någon som är lik mig i vikt och längd som har C/D? Ser det bra ut?

Tacksam för svar

Vill inte se ut som en 12 åring :'(
    Tror inte det skulle se för stort ut. Drar 70D, är 169 cm och väger 53 kg. Och jag ser inte konstig ut. Har du  självmordstankar pga brösten ska du nog inte göra någon operation förrän du fått hjälp med dina tankar och mår bättre ang dig själv. Större bröst är ingen genväg till lycka och bra självförtroende.  
  • Alltid Daph
    OlleSQ skrev 2012-10-01 17:20:39 följande:
    Haha, precis som alla män med tjejer med stora hängpattar svarar stora eller tror du dom vill känna på ett par små fasta istället... Vet att det kan vara svårt att förstå att många män faktist vill ha tjejer med små bröst men så är faktiskt fallet. Men det klart dom brukar inte vara ölpimplanden puckon vars läten brukar begränsa sig till "öh du va visa pattarna höhö..."

Aha, så de ölpimplande puckona tycker om stora hängvarianter? Trodde det var de som brölade högst om att det bröst ska vara stora och stinna. De brukar ju inte begripa det där om gravitation, fettväv osv.
Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?