Är jag psykopat?
Dags å testa män låter det som, du förnekar att du är lagd åt andra hållet ;)
Dags å testa män låter det som, du förnekar att du är lagd åt andra hållet ;)
Låter inget vidare och inte heller riktigt sant om jag ska vara ärlig, att tjej nr två skulle fortsätta ha sex med dig om en annan tjej står och skriker på dig där bredvid.
Om du seriöst vill veta ska du nog inte fråga här utan ta kontakt med en psykolog istället. Gissar du sitter och småmyser över all respons du får
1. Du traffar fel typ av tjejer. Vad faan ar klubbtjejer egentligen. Alla gar val ut och klubbar da och da?
2. Har du aldrig varit kar i nagon TS??? Verkar som du missar det vackraste i livet...
3. Kan du vara narcissist kanske?
Dessutom kan du val inte anta att du har haft det varst?? Du skriver att du vill att andra sak ma (lika daligt) som du. hur kan du vara sa saker pa att de inte har haft det javligare an dig da?
TS! Det ar dax att vakna upp nu. Det du kanner nar du gor som du gor ar inte gladje utan en kick tror jag... Kickar ar kortvariga och inte bra for dig i det langa loppet. Det kanske leder till angest en dag, vem vet.
Tycker du ska ga och tala med en psykolog eftersom du inte verkar ha slappt in karlek och kanslor pa riktigt i ditt liv, du maste alltsa reda ut vem du ar och varfor du beter dig pa ett visst satt. Du ar snart 30, du ar vuxen nu.
Du ar inte unik men kanslokall och skadeglad, kanske en psykopat. Du vill ju veta varfor du ar som du ar, forst da kan du ga vidare och utvecklas.
Ga till en psykolog. NU!!! Det kan vara borjan pa ditt nya, underbara liv.
Men hur länge kommer du kunna hålla på såhär? Jag menar du är ju inte ung för evigt.
Snälla ts vad är det fu inte förstår. Som barn slutade du att känna eller bry dig om kärlek. Pga av din uppväxt, för att skydda dig själv . Klart du inte kan älska någon tjej nu som vuxen heller. Du har ju klippt av allt det där. Du vill inte heller släppa någon inpå livet eftersom du inte vill eller våga älska därför gör du dig av med tjejerna. Du har ändå ett bekräftelsebehov i dig därför njuter du av att göra så mot dom.
Tycker snarare att du verkar vara en attention whore än en psykopat. :) Så mitt svar är nog nej, men så är jag ingen psykolog heller. Så jag kan ha fel.
Hade jag varit kvinna i det läget skulle jag sagt "åh du vill ha trekant?"
Jag vet inte vad du är men kan dela med mig mina erfarenheter som psykopat narsacist.
Är 30 år kvinna med hemsk barndom med våld, sexuellt utnyjttjat , faderkpmplex nära min mor. Socialt inkompetent sårar min omgivning genom att manipulera spela att jag bryr mig tr reda på allas svagheter för att sedan knäcka alla.
Provocerar alla medvetet, vill trycka ner alla för jag njuter. Skrattar på beställning känner inget för nån! Skulle nån dö nu hade jag kunnat bry mg mindre även familjen. Bryr mig bara om mig själv. Vill inte vara med nån. Vill inte tillhöra nån grupp/socialt sammanhang. Män ser jag som objekt , knullas dumpas o psykiskt tryckas ner.
Kvinnor Hatsr jag för deras osäkerhet o Jantelag. Men njuter att visa upp mig för dom för jag är snygg, perfekt kropp allt CAD många kvinnor vill vara i utseende. Är jag o männen drar jag till mig som bin och honung.
Är sjukt smart funkar i sociala sammanhang . Alltid i centrum men det är på mina villkor!! Jag styr min omgivning hur bäst jag vill genom att spela ut alla med allt o alla, jag är hatad men ändå älskad. O ingen vet att jag är så sjuk i huvudet. O hur kall p falsk o narsacist jag är. Allt jag säger o gör är för egen vinning. Jag hatar att jag är så för det fanns en gång då jag brydde mig !!
Ts måste säga att vi är väldigt lika men själv ska jag ta kontakt med psykolog och försöka att inte spela, eller som jag ofta får höra att jag är sjukt ambitiös och smart. Att jag lätt kan ställa in mig hos vem som helst, kan få en läkare att känna sug speciell till att gå över huvudet på han/hon genom kunskap som de har fått gå o plugga i många år för att besitta. Vilket blir att kag trycker ner dom. Jag vill inte vara sån hjärtlös sjukt översatt egocentrisk person.
När det kommer till barn, vill inte föra mina hemska gener vidare, vill inte att värden ska bestå av såna som mig. Vi är makt missbrukare, socialt handikappade o emoatilösa. Men jag älskar mig själv. Detta kan oxå vara ett spel att jag försöker visa lite empati. //30 åringen kvinna!
det är ju alltd väldigt svårt att göra en bedömning på nätet, du bör verkligen träffa en psykolog. Men av det lilla jag läst tror jag inte alls du är psykopat, snarare ung, förvirrad, arg, smärtfylld, känslig och intelliegent. Jag tror du har mycket goda möjligheter att få ett bra liv, om du söker hjälp och är beredd att jobba med ditt beteende.