• NKmamma

Är jag psykopat?

Anonym (Trådskaparen) skrev 2012-10-03 23:57:10 följande:
    Jag har tänkt på att gå till en psykolog många gånger, men jag vill inte vara svag. Jag vet att jag låter nonchalant och du får inte tolka det här fel, men jag känner bara att svaga människor besöker psykologer.

Du är känslomässigt störd och behöver hjälp. Jag tycker att det tyder på styrka och mod att ta tag i sina problem och söka hjälp hos en psykolog. Värt att tänka på.
  • NKmamma
    Anonym (Trådskaparen) skrev 2012-10-04 00:44:24 följande:
    Då har vi inte samma uppfattning om styrka. Mår du så dåligt att du MÅSTE ha hjälp av en annan så är du svag, för att du inte har styrka nog att ta itu med dina egna problem. Det är min syn på svaghet.

Ok. Gör då ett test i ett halvår (om du pallar att avstå att ligga och såra tjejer) att jobba med dig själv på egen hand och återkom och berätta sanningsenligt (om du kan) resultatet.
    Det vore intressant. 
  • NKmamma
    Anonym (Trådskaparen) skrev 2012-10-04 01:21:01 följande:
    Nej, jag hade inte haft något intresse av att manipulera en sådan tjej. Jag gillar klubbtjejer för att dom är naiva och verkligen tror att jag bryr mig om dom.

Om du backar lite i tråden och läser ett av mina tidigare inlägg så skrev jag att jag började med det här av en slump - jag blev påkommen när jag var otrogen i mitt mycket gamla och unga förhållande, och då kände jag mig vid liv och jag var tvungen att fortsätta med det.

Och jag har även skrivit att jag kan inte minnas något som gör att jag har blivit sån här mot kvinnor. Jag har en syster som var trevlig mot mig och mitt enda stöd när jag var barn, för min mor var ju så förbannat jävla upptagen med allt annat.

Men jag vill få den känslan, så jag får tyvärr tacka nej till ditt förslag.

Om ditt samvete börjar kika fram så kan du väl återkomma.
    Hoppas det blir snart. 
  • NKmamma
    Anonym (Trådskaparen) skrev 2012-10-04 01:36:50 följande:
    Vad är det du försöker säga?

Om du börjar må dåligt över hur du behandlar dessa tjejer och vill på egen hand göra nåt åt det så kan du väl återkomma.
    Hoppas att jag var mer tydlig nu. 
Svar på tråden Är jag psykopat?