Är jag psykopat?
jag tror att du stängde av dina känslor när du var yngre för att skydda dig själv från all besvikelse du känt av dina föräldrar. där av blev tom/kall, sedan har du ju intalat dig själv att du inte behövde någon om jag minns rätt. sedan tror jag att när du blev påkommen av tjejen så märkte du att hon brydde sig om dig, vilket du kanske inte känt från dina familj. då fick du för första gången känna denna lycka som du beskrev. och därför så gillar du att göra på detta vis för då får du känna lycka och glädje.
sedan tror jag när du beskriver att du blir arg när folk berättar om sina familjer typ med värme m.m så tror jag egentligen att du innerst innerst inne är lite sotis att dom har något som du aldrig haft. de då ingen brydde kan hända att du intalat dig själv att du inte behövt de, men det är egentligen vad du velat ha. för den känslan kan jag själv känna igen.då ingen direkt brydde sig om mig när jag var liten, och jag kunde också känna ilska när mina kompisar hade det så bra med sina familjer,för ingen hade haft det som jag.
det är väldigt lätt att släcka ett ljus, men kan ta lång tid att få det att brinna igen!