• adaeze

Är jag psykopat?

empatistörning?
    Dålig självkänsla?
    Att tjejen som upptäcker dig med en annan tjej är ju egentligen en slags sjuk bekräftelse på att tjejen gillade dig så du kanske helt enkelt söker bekräftelse på ett riktigt stört sätt

Hur hade du reagerat om tjejen som upptäckte det inte hade brytt sig?

• adaeze
    Anonym (Trådskaparen) skrev 2012-10-05 02:53:36 följande:
    Jag vet faktiskt inte. Det har aldrig hänt än att dom inte har brytt sig. Men självklart har jag blivit nobbad på klubben av en del tjejer, men det räknas inte va? Och för att svara på din eventuella fråga - nej, då bryr jag mig inte. Alla är inte intresserad av mig.
    Nä det räknas inte... Det som räknas är ju hur du skulle reagera om de inte blev varken ledsna eller arga när de såg dig vara otrogen, för eftersom du blir glad när de blir ledsna så betyder ju det att du bryr dig, fast på "fel" sätt
  • adaeze

Har du aldrig själv blivit dumpad av nån av de här tjejerna innan du hunnit göra det här mot dem? Jg menar du säger ju att du är så gullig och perfekt pojkvännig och allt i början, alla tjejer pallar ju inte sånt.
    Om jag träffar en kille som beter sig sådär pojkvännigt och sånt så tidigt så drar jag direkt för jag känner mig inte ett dugg bekväm med att man ska visa känslor och grejer sådär tidigt, det känns inte naturligt på nåt sätt alls för mig att man skulle utveckla starka känslor för nån så snabbt så om en kille verkar utveckla starka känslor för mig så snabbt så tänker jag att han antagligen har någon psykisk störning.

Svar på tråden Är jag psykopat?