Vill svanka bättre
Söker tips på hur jag kan bli bättre på att svanka!! Finns det övningar eller tränign jag kan göra?? Mvh
Söker tips på hur jag kan bli bättre på att svanka!! Finns det övningar eller tränign jag kan göra?? Mvh
Varför vill du det?
Tycker det brukar lösa sig när man tar tag i tjejens hår och tvingar bak hennes huvud när man knullar bakifrån.....
Stå på alla fyra och gör kålmasken typ. Eller sträck på dig som en katt. Kuta, svanka, kuta..
Går de inte så går de inte,då ska du va glad. De är ju ryggraden som gör det. Man ska inte se ut som en anka. Skulle va glad om ja inte va överrörlig i ryggen.
Sträva inte efter det. Jag är överrörlig i ryggen och kan svanka rejält men fan vad jag har ont i ryggen ibland.
Jag har jättemycket svank men aldrig ont i ryggen. Ont i ryggen får man för att man gör felaktiga rörelser eller har för dåliga ryggmuskler (marklyft FTW). Svanken är som den är, man ska inte försöka bända till det, då kommer du få ont. Du kan skapa illusionen av mer svank genom att träna upp rumpmusklerna med tunga benböj och utfallsgång med hantlar.
Anonym: är du överrörlig kan du absolut få ont i leder och rygg. Du kan belasta rätt men får ändå ont.
Norrbrud: samma här. Har precis börjat med ryggympa och det funkar faktiskt :)
Så det funkar inte med typ yoga och köra kobran en hel del?
Googlade lite och hittade det här:
"Vill man ha mer svank ska man stretcha baksida lår, rumpa och mage så mycket det bara går."
www.kolozzeum.com/forum/showthread.php