• Anonym (Pirrig)

Nyfikenheten är sjukt stor, är tjej som vill leva ut sina fantasier med en annan tjej!

Fantasierna har funnits länge, och ångrar till viss del att jag inte tog vara på tillfällen som gavs innan jag blev sambo med barn. Jag är hetero men vill verkligen ha sex med en tjej! Vill inte låta det stanna vid bara fantasi, men var börjar man?

• Svar på tråden Nyfikenheten är sjukt stor, är tjej som vill leva ut sina fantasier med en annan tjej!
  • Anonym

Det har jag med velat skulle vara kul och testa. Alltid fantiserat om hur det skulle vara. Man tillfredställer nog varandra på annat sätt eftersom tjejer vet vad tjejer vill ha. E med sj sambo och har två barn. Så det får kanske stanna vid fantasi:(.

• Anonym (nja)
    Anonym skrev 2012-09-30 15:20:39 följande:
    Det har jag med velat skulle vara kul och testa. Alltid fantiserat om hur det skulle vara. Man tillfredställer nog varandra på annat sätt eftersom tjejer vet vad tjejer vill ha. E med sj sambo och har två barn. Så det får kanske stanna vid fantasi:(.
    Stämmer inte att tjejer vet vad tjejer vill ha. Man gillar olika. Jag kände mig helt okunnig när jag skulle vara med en tjej första gången. 
    Hoppas du får leva ut din fantasi!
  • Dixit

Du måste få försöka leva ut dina fantasier, det behöver du;) Ta kontakt med en tjej som gärna vill oxå prova tjejsex, någon vän, bekant, via nätet osv. det finns många som tänker som du, det kan jag lova dig....jag gjorde det och fick uppleva härligt tjejsex ;)

• JohannaLukas

Tror de finns massa som tänker som du :) Har själv haft sex med en tjej ett par gånger och det var bland det bästa ja gjort..! Har fortfarande massa fantasier jag vill uppleva med en tjej. Men lever idag med sambo och har en son. Det e bara att söka, maila för vem säger att du måste känna personen.. Kan ju vara spännande att träffa en tjej du inte vet vem de e och bara leka med varann! Så ta steget och sök! Vad har du att förlora ;)

• Anonym (1)

Har också velat länge länge.. Men vett i katten om jag ens skulle våga. Har sambo o två barn. Vet liksom inte hur man får kontakt, ingenting..

• Anonym (metoo)

Vill också prova tjejsex. Finns någon villig i. Jämtland?hihi är gift och har barn. :-/

• Anonym (Me too)

Jag skulle oxå vilja prova. Men vet inte heller var man ska hitta någon... Tror jag vill prova med någon som gjort det förut och lixom tar kommandot...

• canii78

Ingen i Göteborgsområdet. Har haft tjejsex innan, och vill ha det igen :)

• lilla Jen

jag bor i göteborg och vill gärna

Svar på tråden Nyfikenheten är sjukt stor, är tjej som vill leva ut sina fantasier med en annan tjej!