Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Mina bröstvårtor har börjat klia, blir tokig. Men det är härligt med lite symtom :) 13 dagar kvar till vul.
Nu har jag ringt till mvc och fått tid nästa fredag:) dagen efter jag ska på vul!!! Längtar.....
Allvarlig hur ska man räkna? Jag fattar inget..... Falun sa idag att jag var i v 3. Hade ÄP 25/10. Kan nån vänlig berätta hur jag ska tänka?
Enligt dom flesta ska du räkna äp som ägglossning. Men bm på min klinik räknade från et.. Av någon konstig anledning. Men som sagt, 95% säger att man ska räkna från äp. Enligt familjelivs uträknade är du isf i vecka 4+3, antog att du menade äp 25/9 och att du har normal menscykel.
Ja såklart 25/9;)). Jag struntar i vad hon sa idag, verkade helkonstigt ju!
Kul med flera plus!!! Grattis till det!
Idag har jag fått ont i brösten;)). Tjohoo mera symtom åt folket;))
Hur länge man har mellan menstrationerna påverkar väl inte själva graviditeten nånting?
Undra mest om dom räknar olika för folk som har 24 dagar emellan mot någon som har typ 32 dagar.
Nån som har koll? :)
Nej det la dom inte nån vikt vid. Det är ju inte viktigt. Vissa har ju sprayat och sprutat länge, då skulle det bli konstigt. Jag tror man utgår från "normal" cykel. :)
Idag fick jag den 17/6 att utgå ifrån som bf. Får väl se om dom flyttar oss vid vul.
Nån som vet om dom flyttar Ivf-gravida vid rul?