Gravid efter IVF i september 2012
Nu har vi fått se den lille! Allt verkade se bra ut! Men jag får vänta på resultatet av kub:en för de hade dålig ordning på mitt blodprov. Fick ett par fina bilder också!
Nu har vi fått se den lille! Allt verkade se bra ut! Men jag får vänta på resultatet av kub:en för de hade dålig ordning på mitt blodprov. Fick ett par fina bilder också!
Jag mår också pest Caroline. Vi får försöka glädja oss över det bra tecknet :)
Lycka till Nickie!
Härligt Nickie!
Härligt Helhjärtat! Mitt börjar äntligen komma närmare också. På tisdag är det dags. Är också väldigt nervös. Hoppas det går lika bra för mig.
Helhjärtat, jag har också fått tips om akupunktur mot foglossning. Men jag tycker det är obehagligt så jag vet inte om jag vågar. Du kanske kan rapportera till mig mer exakt vad hon gjorde?
Jag tycker inte själva nålarna är så skrämmande som tanken att de sätter en nål någonstans så ska det hjälpa någon helt annan stans. Det är riktigt obehagligt att tänka på tycker jag.
Min lilla rackare gick också igenom besiktningen. Men det där med foto tyckte den var onödigt. Fick ett par stycken men inte direkt tydliga. Lilla rackarn ville inte vara still och vägrade visa sig från sin bästa sida :)
De har varit lite veliga med datum i början tycker jag. Men idag sa de direkt att datum var ju redan klart. Så det var skönt.
Rosa fjäril, jag har mest ont av foglossningen i skinkorna, men när det blir värre kan det gå ner även på insidan och utsidan av låren.