Inlägg från: Anonym (linser) |Visa alla inlägg
  • Anonym (linser)

Jag blir så arg på mig själv!

Jag har skaffat linser, jag har tränat i en vecka och jag kan inte ännu ens sätta in skiten.
    Antingen viker det sig dubbelt inne i ögat eller så får jag inte in dom och nu är ögonen så irriterade så jag kan inte fortsätta träna.
    Känns som jag kastat pengarna i sjön, blir så arg på mig själv, alla andra kan men inte jag.
    Åh sjutton jag blir så arg på mig själv!

• Svar på tråden Jag blir så arg på mig själv!
  • Anonym (linser)
    Blaha skrev 2012-10-01 13:43:10 följande:
    Varför går du inte till optikern igen för att få tips?
    För sist jag var där så kunde de inte ge mig mer tips än de jag fått.
  • Anonym (linser)

Personalen t.o.m fick inte in linserna, jag har små ögon och en blinkreflex från helvetet.

• Anonym (linser)

Jag har månadslinser, man ska plocka ut dem varje kväll och sätta in på morgonen.
    Vore toppen om det gick att ha dygnet runt.
    Tack för era tips, har en månad på mig att träna men just nu får ögonen vila

• Anonym (linser)
    nillse skrev 2012-10-01 14:02:32 följande:
    Jag tycker det är lite konstigt att du blev hemskickad med linser trots att du inte kunde sätta i/ ta ur ordentligt. Min optiker sa att de inte gör det förns man kan visa att man får in och ur. (satt som sagt i två timmar själv)

Jag tror det är bra med månadslinser som man tar i och ur varje dag, annars får du kanske väldiga problem att ta i och ur om du bara behöver göra det 1 gång/månad.

Övning ger färdighet

Ge bara inte upp. Är ögat torrt och irriterat nu så testa att spruta in lite linsvätska i ögat        

Jag var på glasögonmagasinet   
    Deras arbetsdag tog slut, tog två timmar och mina ögon var irriterade så hon tyckte att jag kunde träna hemma och hon sa att det var bara att ringa om jag behövde komma in, men just nu är mina ögon så irriterade så får vara.
    Jag har bara lust att ta en gaffel och bända upp ögonen, är så arg och frustrerad!
  • Anonym (linser)
    nillse skrev 2012-10-01 14:09:08 följande:

Jag förstår du är frustrerad, man vill ju att det ska fungera direkt.

Det kommer gå tillslut och du kommer inte ångra att du skaffade linser

Lycka till!   
    Tack!
    Det roliga var att det fungerade ett par dagar i sträck men inte sen, man tappar hoppet.
  • Anonym (linser)

Nu har jag börjat träna igen, fattar galoppen, men de lägger sig dubbelvikta i ögat och vägrar hamna på plats, faller ner i början av ögat, nu kan jag inte träna mer, den ena har gått sönder, gått upp i ett hörn, jag har fått en tid imorgon för att få nya.

Svar på tråden Jag blir så arg på mig själv!