Inlägg från: MrsC74 |Visa alla inlägg
  • MrsC74

iPAD på förskolan!!!!!!!nej tack!!!!!

Jag tycker det är lysande med iPad på förskola. Finns otroligt mycket bra och kreativt för barnen. Så här ser det ut i dag. Det är bara att gilla läget.

• MrsC74

Du tänker på allvar ta upp det med förskolan? Stackars ditt barn som blir det båda som inte får använda den.

• MrsC74

Jag tycker du ska byta förskola TS. Till en som drivs av massa gamla tanter och gubbar som inte hänger med i utvecklingen.
    Långt ute i skogen oxå :)

• MrsC74

Ja fast vet du ... Jag har rätt att skriva vad jag vill. Jag tycker du är otroligt bakåtsträvande och gör en höna av en fjäder. Välkommen till 2012 !

• MrsC74

Snälla du ... Du spinner ju själv vidare och gnäller på förskolan för andra saker. Därav mitt inlägg att du bör byta förskola.
    Varför starta en tråd om du bara vill ha medhåll ? En väldigt lite procent håller dig.
    Tycker du ska hålla dina mossiga idéer för dig själv. Dvs inte prata med förskolan och låta ditt barn hänga med i utvecklingen som alla andra. Det är min åsikt om du inte håller med så är det upp till dig.
    Jag har dock svårt att förstå varför man startar en tråd om man inte tänker lyssna och ta åt sig av vad folk säger.

• MrsC74

Vad är felet med att sitta ensam ? Det är ofta så man lär sig. Utforska och göra saker på egen hand är en viktigt del i barns utveckling.

• MrsC74

Primrose. : nu har ju förskolorna ofta försäkringar mot sånt. Så det är knappast ett problem.

• MrsC74

Ber om ursäkt för felskrivning. Ledsen är det irriterade dig till den grad att du var tvungen att påpeka det.
    Jag känner mycket väl till Montessoris pedagogik och det är nog bara en tidsfråga innan det dyker upp en iPad på din son förskola oxå.

• MrsC74

Primrose: men vad fjantig du är som märker ord. Svårt att föra en diskussion då.
    Och jo det vet jag. Jag vet OXÅ att det kommer mycket snarare än du tror.

• MrsC74

Du behöver inte vara imponerad primersose. Lika lite som jag är impad av din master.

• MrsC74

Primerose: vad menar du med dåliga kunskaper i engelska ? Varför är du så otrevlig ?
    Du har ingen aning om vem jag är och vad jag vet och vilka kunskaper jag besitter.
    Jag fattar inte ... Du vill inte ha iPad i skolan. Fine! Men det kommer att komma på alla ställen eller någon form av platta.
    Jag lämnar det här nu för maken till otrevlig och självgod person har jag sällan varit med om.

Svar på tråden iPAD på förskolan!!!!!!!nej tack!!!!!