• Anonym

Stånd

Anonym skrev 2012-10-02 16:01:22 följande:
    Haha, vilket skitsnack. Kolla upp? Och säga vad? "Min kuk blir lite hård när den vidrörs"? 
    snarare kolla upp psyket om varför man får stånd när ens barn leker i famnen. Känslig eller inte, det är INTE bra att få stånd nära sina barn
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 16:11:57 följande:
    Så om du får styva nippels så är du upphetsad och vill "ha lite kul" med ditt barn? För du vet väl att när man blir upphetsad så kan man få styva nippels.
    Jag talar inte om sexuell upphetsning. 

Men att få ett stånd framför ett barn är inte bra. Så enkelt är det. 
    CMM skrev 2012-10-02 16:11:51 följande:
    Åh fan. Vaknade med morgonstånd i morse trots att sonen befann sig i samma säng. Vart ringer jag, är det sjukvårdsrådgivningen eller bör jag åka direkt till akuten?
    Men då har du ju inte fått ståndet pga barnet! Vilket TS handlar om.

Det är ju samma som att påstå att vuxna inte längre ska få ha sex eftersom barnen kan komma in i rummet. Nej håll er till TS. "ÄR DET NORMALT ATT FÅ STÅND PGA ATT SITT BARN KOMMER ÅT?" NEJ DET ÄR DET INTE.
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 16:20:43 följande:
    Sååå, varför är det inte bra då? branet vet ju knappast vad det är det handlar om.
    Mitt barn var runt 2 år första gången hen kommentera att en man hade stånd. (Ploppa upp sex reklam på datorn). Så JO barn kan veta vad det handlar om. 
    Och att då ev. får höra av förskolan att ens barn säger att pappa blir hård i byxorna när man leker i famnen? STOR ALARM KLOCKA! 
  • Anonym
    CMM skrev 2012-10-02 16:28:18 följande:
    Hur definierar vi "stånd" i den här tråden? För om man menar att kuken går till något sorts läge nära max i hårdhet och storlek är det givetvis en annan sak än om den bara reagerar och blir lite större och hårdare, vilket ofta är brukligt även vid oavsiktliga beröringar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-02 16:10:08 följande:
    snarare kolla upp psyket om varför man får stånd när ens barn leker i famnen. Känslig eller inte, det är INTE bra att få stånd nära sina barn
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 18:24:10 följande:
    Så du kan avstyra dina bröstvårtor från att bli styva? eller avstyra om du skulle få en spasmer? 

Klart att man inte får stånd bara för att det finns en beröring
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 19:06:02 följande:
    Va?

Va? Så om du råkar får tränga dig förbi någon t.e.x i någon kö så får du stånd ? Tror isf att du är typ 13 år
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 19:11:53 följande:
    Ja klart som fan att det kan hända, vart har du egentligen hållt dig gömd om du tror att man som människa kan styra över sin kropp när det gäller sådanna saker. Snarare du som är 13år och kan inget om kroppen.

Stånd= lika med sugen eller sex för mig, ej att förväxla morgonstånd
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 18:23:14 följande:
    Ja klart barn kan se vad som sker men fortfarande så tror jag inte att tex ditt barn vet vad sex är eller sexuellupphetsning, då är ju också frågan varför du låter dit barn se sex reklam? du kanske borde kolla psyket för sex reklam är ju inte bra att ha framme om man har barn =) 
    Glömde du bort att läsa ordet "ploppa upp"

du vet att det finns reklamer som ploppar upp om man går in på vissa hemsidor. Idag är det med Betson som kommer upp och inte sexreklam dock. Men för ett par år sedan så var det sex som gällde.
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 19:11:53 följande:
    Ja klart som fan att det kan hända, vart har du egentligen hållt dig gömd om du tror att man som människa kan styra över sin kropp när det gäller sådanna saker. Snarare du som är 13år och kan inget om kroppen.

OMG. Du MÅSTE vara dum!
    Man KAN styra över sin kropp om man bara vill.

Och du verkar inte veta så mycket om kroppen du heller. Erektioner börjar i hjärnans så kallade sexcentrum. Därifrån skickas nervimpulser ner genom ryggmärgen och når till slut svällkropparna i penis.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-02 19:18:11 följande:

Stånd= lika med sugen eller sex för mig, ej att förväxla morgonstånd
    Näää...Nu får du allt läsa på lite...Tips = Google
Svar på tråden Stånd