Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Stånd

Anonym skrev 2012-10-02 16:17:54 följande:
    Jag talar inte om sexuell upphetsning. 

Men att få ett stånd framför ett barn är inte bra. Så enkelt är det. 

Men då har du ju inte fått ståndet pga barnet! Vilket TS handlar om.

Det är ju samma som att påstå att vuxna inte längre ska få ha sex eftersom barnen kan komma in i rummet. Nej håll er till TS. "ÄR DET NORMALT ATT FÅ STÅND PGA ATT SITT BARN KOMMER ÅT?" NEJ DET ÄR DET INTE.
    Sååå, varför är det inte bra då? branet vet ju knappast vad det är det handlar om.
  • Anonym (Hm)
    Anonym skrev 2012-10-02 16:25:59 följande:
    Mitt barn var runt 2 år första gången hen kommentera att en man hade stånd. (Ploppa upp sex reklam på datorn). Så JO barn kan veta vad det handlar om. 
    Och att då ev. får höra av förskolan att ens barn säger att pappa blir hård i byxorna när man leker i famnen? STOR ALARM KLOCKA! 
    Ja klart barn kan se vad som sker men fortfarande så tror jag inte att tex ditt barn vet vad sex är eller sexuellupphetsning, då är ju också frågan varför du låter dit barn se sex reklam? du kanske borde kolla psyket för sex reklam är ju inte bra att ha framme om man har barn =) 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (disciplin) skrev 2012-10-02 16:35:38 följande:
    OJ, aldrig hört eller sett. Jag hade lätt också påpekat, han får ju ta och sluta få stånd när han leker med sina barn! Lite självkontroll har vi alla!
    Så du kan avstyra dina bröstvårtor från att bli styva? eller avstyra om du skulle få en spasmer? 
  • Anonym (Hm)
    Anonym skrev 2012-10-02 19:04:08 följande:

Klart att man inte får stånd bara för att det finns en beröring
    Va?
  • Anonym (Hm)
    Anonym skrev 2012-10-02 19:09:20 följande:

Va? Så om du råkar får tränga dig förbi någon t.e.x i någon kö så får du stånd ? Tror isf att du är typ 13 år
    Ja klart som fan att det kan hända, vart har du egentligen hållt dig gömd om du tror att man som människa kan styra över sin kropp när det gäller sådanna saker. Snarare du som är 13år och kan inget om kroppen.
  • Anonym (Hm)
    Anonym skrev 2012-10-02 19:36:31 följande:
    Glömde du bort att läsa ordet "ploppa upp"

du vet att det finns reklamer som ploppar upp om man går in på vissa hemsidor. Idag är det med Betson som kommer upp och inte sexreklam dock. Men för ett par år sedan så var det sex som gällde.

OMG. Du MÅSTE vara dum!
    Man KAN styra över sin kropp om man bara vill.

Och du verkar inte veta så mycket om kroppen du heller. Erektioner börjar i hjärnans så kallade sexcentrum. Därifrån skickas nervimpulser ner genom ryggmärgen och når till slut svällkropparna i penis.
    Jag blir fan rädd över att det finns människor som dig, seriöst. Klart som fan att man INTE kan styra sin kropp i alla lägen. Som sagt, KAN du styra över att inte låta dina bröstvårtor styvna? kan du det? 
  • Anonym (Hm)
    Anonym skrev 2012-10-02 20:03:50 följande:
    Är det nu du har bytt nick ? Men är det så på riktigt så är det säkert inte rolig, och du lär ju vara rätt ensam om det. Men att få det till att det är vanligt stämmmer inte
    Men enligt dig så kan ju inte det ske, det som han skrev =) nu är ju det ett bevis på att det faktiskt finns människor som har det problemet.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (allmänbildning) skrev 2012-10-02 20:22:49 följande:
    Trodde det hörde till allmänbildningen att män kan få "stånd" i tid och otid utan att vara mentalt kåta. Var fanns ni på sexualundervisningen i skolan? Ja, jag är kvinna.
    Ja eller hur, jag tänker samma sak =O ganska läskigt faktiskt. Är också kvinna förästen.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (äcklad) skrev 2012-10-02 20:29:13 följande:
    Åh, det blev lite hetsigt i tråden, ångrar nästan att jag startade den för nu mår jag bara sämre :( Både av er som tycker att jag är dumi huvudet som undrar över det här och även ni som ser det som sjukt och att han typ är störd :( Vet inte riktigt vad jag vill med tråden längre, tänker inte prata med honom om det i alla fall.
    Var därför jag skrev tidigare att du kanske skulle ha omformulerat dig lite när du ställde frågan då man visste att det skulle bli mer fokus på att han får det med sina barn än att män faktiskt kan få stånd även kvinnor i olika osexuella sammanhang.
  • Anonym (Hm)
    Anonym skrev 2012-10-02 20:49:57 följande:
    Varför försvara det, finns säkert men typ en på millionen. Lite veirdo att du skickar 20 inlägg att det är normalt
    När det gäller kroppen så finns det väl inget som är normalt eller onormalt, det spelar ingen roll för sånt kan ju ske och det är inget konstigt. Så skumt att du inte vet om detta.
  • Anonym (Hm)
    Anonym skrev 2012-10-02 21:21:11 följande:

Normalt eller onormalt ? Har ingen statistik på det, men märks det mest med barnen inget kul. Sen att du sitter och säger att det är vanligt när hon kanske bara undrar, det är inte ok
    Jag har inte skrivit att det är "vanligt" sluta hitta på saker nu, skrev att det inte är något konstigt att kroppen kan reagera på olika sätt vid olika situationer, mycket märkligt att du inte vet om detta, är du vuxen? Jag tycker att du är äcklig som får styva nippels i olika situationer, kan du inte styra över det eller? sök hjälp, alla kan styra sin kropp, pfft!!!
  • Anonym (Hm)
    Anonym skrev 2012-10-02 21:39:04 följande:

Får inte det, även om jag inte skulle kunna hjälpa det så skulle jag tycka att det va jobbigt och väldigt ovanligt om jag alltid fick stånd. När någon rörde vid mig, hoppas  att du inte har en cyckel lite jobbigt att alltid cyckla med stånd
    Ja det är säkerligen väldigt jobbigt, speciellt när det finns människor som tycker att man är sjuk i huvet och tror att ma alltid kan kotrollera sin kropp. Ja alltså jag är ju en kvinna så jag får inte stånd på samma sätt även om kvinnor också får stånd. Du vet väl att kvinnor kan få orgasm av just att tex cykla ha för tighta byxor eller bara av att gå? 
Svar på tråden Stånd