• Anonym

Stånd

Anonym (puckon?) skrev 2012-10-02 19:53:24 följande:
    Men är ni puckon allihopa eller? Jag fick även (och kan än idag få) stånd av att min dotter låg och sparkade mig på skrevet eller liknande. fel som det känns betyder det väll ingenting. När mitt stånd går upp har jag extremt svårt att få ner det till störst del pga att när den växer så blir det helt plötsligt extremt trång i byxan och då är det konstant tryck mot skrevet vilket gör det svårare för ståndet att gå ner. Jag är en vuxen person som än idag kan få stånd bara av att åka på en för stor vägbula vid fel tillfälle och när det börjar kan jag intefå det att sluta, utan får i regel sitta kvar i bilen tills den går ner. Så har jag haft det sedan tonåren och det har aldrig gått över. Det räcker ibland med att frugan drar handen snabbt över mitt skrev för att "sätta igång" processen och jag kan säga att samma process antagligen skulle sätta igång om en 70-årig gammal äcklig gubbe tog mig på skrevet. Jag har helt seriöst fått lite halvresning på jobbet bara av att chefen skämtsamt "snärtat" mig på penis och hade det vart en kvinna kan det vid tillfällen hända bara dem tar på valfri del av min kropp. Tror ni själv att jag tycker att det är kul att få resning på jobbet? eller sitta i bilen i 10-15 minuter ibland när man har brottom? NEJ, jag kan inte kontrollera det.

Dem ända gångerna då detta tycks dämpas är när jag har regelbundet sex minst en gång per dag med frugan, vilket vi inte har haft sedan dagen hon plussade.  
    Är det nu du har bytt nick ? Men är det så på riktigt så är det säkert inte rolig, och du lär ju vara rätt ensam om det. Men att få det till att det är vanligt stämmmer inte
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 20:23:57 följande:
    Ja eller hur, jag tänker samma sak =O ganska läskigt faktiskt. Är också kvinna förästen.

Eller hur, starta en tråd om hur många som får stånd när vad som hällst som nuddar än får en att få stånd, typ barn, hundar, eller kanske gamla män
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-02 20:36:51 följande:

Eller hur, starta en tråd om hur många som får stånd när vad som hällst som nuddar än får en att få stånd, typ barn, hundar, eller kanske gamla män
    fast nu har ju även TS skrivet att med blir riktigt hård och inte bara en reaktion vid beröring PLUS att dom INTE blir hård så fort HON tar på den... så att TS sambo skulle vara extra känslig och reagera på minsta lilla beröring låter ju inte lika troligt.
    Och då skulle jag bli riktigt orolig. 
  • Anonym
    Anonym (äcklad) skrev 2012-10-02 20:29:13 följande:
    Åh, det blev lite hetsigt i tråden, ångrar nästan att jag startade den för nu mår jag bara sämre :( Både av er som tycker att jag är dumi huvudet som undrar över det här och även ni som ser det som sjukt och att han typ är störd :( Vet inte riktigt vad jag vill med tråden längre, tänker inte prata med honom om det i alla fall
    Vet inte vad det handlar om , men ta hand om dig och barnen
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 20:41:30 följande:
    Var därför jag skrev tidigare att du kanske skulle ha omformulerat dig lite när du ställde frågan då man visste att det skulle bli mer fokus på att han får det med sina barn än att män faktiskt kan få stånd även kvinnor i olika osexuella sammanhang.
    Varför försvara det, finns säkert men typ en på millionen. Lite veirdo att du skickar 20 inlägg att det är normalt
  • Anonym
    trz skrev 2012-10-02 21:01:24 följande:
    Min kille kan få så. Ibland får han stånd helt random, mitt i en diskussion eller när han diskar eller leker med dottern. Men han är inte sexsugen alls, utan det kommer helt random och utan beröring, och jag ser inget konstigt i det.

Nä men kanske lite konstigt om det bara va när barnen va med ?
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 20:51:43 följande:
    När det gäller kroppen så finns det väl inget som är normalt eller onormalt, det spelar ingen roll för sånt kan ju ske och det är inget konstigt. Så skumt att du inte vet om detta.

Normalt eller onormalt ? Har ingen statistik på det, men märks det mest med barnen inget kul. Sen att du sitter och säger att det är vanligt när hon kanske bara undrar, det är inte ok
  • Anonym
    Anonym (äcklad) skrev 2012-10-02 21:21:20 följande:
    Anonym (puckad?) Det var typ inlägg som dina jag hoppats på.. hur skulle du ta det om din fru påpekade att du får stånd när du leker med barnen? jag hade väntat mej att sambon skulle säga typ: jag vet, det är jättejobbigt men kan inte hjälpa det. så jag tyckte bara reaktionen att bli sur varkonstig..
    Han som säger att han är än Hm tjej är samma person,som tycker att det blir alla. Klart att det kan kan finnas men att säga att det är vanligt är inte sant. Gå på din känsla
  • Anonym
    Anonym (äcklad) skrev 2012-10-02 21:31:17 följande:
    Kan det vara något med att tranpandet/sparkandet är skönt för honom så att det blir så? Eftersom att det inte räcker med att jag lägger handen där.. Eller någon gång har det väl räckt fast då har det ju varit sexuellt.. Hur som helst vet jag att även om han nu mot förmodan skulle ha några förbjudna känslor så skulle han ALDRIG någonsing begå några övergrepp och det vet jag med säkerhet så det är jag inte orolig för..

Sorry, men ha iaf ett öppet sinne. Man vet aldrig något om andra
  • Anonym
    Anonym (nänä) skrev 2012-10-02 20:55:10 följande:
    Jag tycker att det är askonstigt. För att:

1) Det räcker med ett tramp från en unge för att han ska bli stenhård men är inte så känslig i andra fall. Tex när det gäller hans fru.
    2) Han säger att det är så för "alla" (det kan väl ändå inte han veta? Han fattar väl att folk är olika? Vem försöker han lura?).
    3) Han låter det fortgå. Han lär sig inte att rör sig på så vis tillsammans med barnen så att de inte "trampar rumt" i skrevet på honom. Och ja, det GÅR. Det går alldeles utmärkt. När jag var gravid senast och hade enormt mkt brock i benen och underlivet samt ont i ljumskarna så lärde jag mig att leka och mysa och vara nära mina barn utan att de behövde trampa runt i skrevet på mig.

Så nog hanterar han det på ett högst märkligt sätt.
    TACK!

Det är som sagt inte det att det hänt som är konstigt.
    Det är sättet han hanterar det på som är konstigt. Att han skyller på att det är fullt normalt (fast det inte är det) samt att han låter det fortgå. 
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 21:33:13 följande:
    Jag har inte skrivit att det är "vanligt" sluta hitta på saker nu, skrev att det inte är något konstigt att kroppen kan reagera på olika sätt vid olika situationer, mycket märkligt att du inte vet om detta, är du vuxen? Jag tycker att du är äcklig som får styva nippels i olika situationer, kan du inte styra över det eller? sök hjälp, alla kan styra sin kropp, pfft!!!

Får inte det, även om jag inte skulle kunna hjälpa det så skulle jag tycka att det va jobbigt och väldigt ovanligt om jag alltid fick stånd. När någon rörde vid mig, hoppas  att du inte har en cyckel lite jobbigt att alltid cyckla med stånd
  • Anonym
    Anonym (äcklad) skrev 2012-10-02 21:33:26 följande:

är du säker? ja jag får göra det..
    Klart jag inte är säker , men skulle själv lida om det va så, inget bra för någon, samt inte vanligt . Men Hm pushar hela tiden för att det är vanligt men NOT.
  • Anonym

Hm. Min karl har då aldrig fått stånd när han är med våra barn, hade nog känts väldigt konstigt om han fick det må jag tro...

Svar på tråden Stånd