• Anonym

Erotisk fotograf

Hej jag bor i skåne och hade velat ta erotiska bilder av en riktig fotograf. Det är en present till min man och det ska vara smakfullt inga porrbilder! Men hur hittar man en en sådan och någon som gjort det? Lite läskit att någon annan ska ha "naken"bilder på en själv..
    Tankar?

• Svar på tråden Erotisk fotograf
  • Anonym

Finns en som heter Carl-Johan Rehnbinder, han hade tidigare en sida som hette Cirkus Eros. Vet inte i vilken del av Sverige han jobbar men han och hans fru har i a f förekommit i Fråga Olle eller liknande program.

• Anonym (fotografen)
    Anonym skrev 2012-10-02 21:59:09 följande:
    Hej jag bor i skåne och hade velat ta erotiska bilder av en riktig fotograf.
    Jag är fotograf, du kan få ta erotiska bilder på mig :D
  • Matteratsi

Jag har kamera, jag är alltså fotograf. Du kan få ta erotiska bilder av mig....faaan , lär dig meningsbyggnad

• Anonym

Va söta ni är som kommenterar på hur jag skriver! Jag ska va ärlig, jag var ganska full när jag skrev inlägget :) Hade haft en kanondag! Umgåtts med vänner och min fantastiska man och haft jättekul! Dvs medans ni sitter här och surar lever jag livet! Därav att jag vill ta bilder.. Måste ju komma ihåg hur snygg jag är/var! :P
    jaja sötisar hoppas ni slutar sura!
    Puss 

• Trialanderror

Fotograferar erotiska bilder på uppdrag från tjejer/kvinnor som vill ha bilder till sig själv.

Har fotat naket/erotiskt i några år nu och kan ge dig ett tips...
    Ta med en kompis som stöd om du känner dig osäker. Du kommer känna dig otroligt obekväm
    de första bilderna (typ 100/200) men sen brukar modellen slappna av.

Go for it säger jag, det är skit kul.
    Ja jag tycker det är skit kul att fota iallafall. 

• Anonym (fotografen)
    Anonym skrev 2012-10-03 18:16:44 följande:
    Va söta ni är som kommenterar på hur jag skriver! Jag ska va ärlig, jag var ganska full när jag skrev inlägget :) Hade haft en kanondag! Umgåtts med vänner och min fantastiska man och haft jättekul! Dvs medans ni sitter här och surar lever jag livet! Därav att jag vill ta bilder.. Måste ju komma ihåg hur snygg jag är/var! :P
    jaja sötisar hoppas ni slutar sura!
    Puss 
    försökte bara vara rolig, inte sur :(
    ontopic: vet inte vart man kan hitta en sån specifik fotograf men om jag var dig så skulle jag nog välja en kvinnlig för att känna mig bekvämare
Svar på tråden Erotisk fotograf