Märkeskläder för bebisar!
Hej!
Någon mer än jag som tycker det är roligt med exklusiva bebiskläder? har fyndat Burberry Baby på NKrean! Lite onödigt, jag vet, men lite flärd är ju alltid kul!
Kram!
Hej!
Någon mer än jag som tycker det är roligt med exklusiva bebiskläder? har fyndat Burberry Baby på NKrean! Lite onödigt, jag vet, men lite flärd är ju alltid kul!
Kram!
Visst är det roligt. Hade man bara haft lite bättre ekonomi så hade det nog blivit något... Längre fram kanske. Min sambo kommer nog köpa något så snart han får råd. Han är riktig "klädbög".
Onödigt men kul...
Skulle aldrig falla mig in! De växer ju ur de så otroligt fort...
precis de växer så otroligt fort men kan förstå att man köper lite finare kläder ..
Ett tips är att köpa kläder i storlek 74/80, det är i den storleken den "fastnar" jätte länge. Michell har haft det i 3 månader nu. Vi köper alltid märkesskor. Hans första skor var adidas/real madrid dojjor....
Ska jag köpa märkeskläder ska det vara BILLIGT i tex Turkiet på semester. Jag köper hellre många plagg i bra kvalitet på Gekås och har mycket att byta med. Då slipper man få panik över tvätt om det spys en massa!
dom första kläderna växer dom väldigt snabbt ur sedan kan dom stå och stampa på samma storlek rätt så länge vet att min tös hade stl 68 i över ett halvår, köpte få kläder men då offta av bra märken...inte så mycket för att jag är märkesfixerad som för att "billigare" kläder snabbt förlorade både form och färg samt krymte rätt så ordentligt i tvätten
Såklart att märkeskläder är dyrare men det är ju faktiskt pga av att det är mycket bättre kvalitet. Jag köper ofta märkeskläder till mina barn..sen kan man ju låna ut dom till andra oxå eftersom de ser "nya" ut länge.. Dessutom tycker jag det är så snyggt med dom :) Tenniskor köper jag bara typ Adidas och dyl, därför att det är bra skor och jag vill att barnen ska ha bra skor. Skulle aldrig falla mig in att köpa ett par tennisskor på OBS eller liknande, inte heller åt mig själv... Visst, dom är lite dyrare men det gör inte så mycket...
cammo> tycker du att det är värt att lägga ut massor med mer pengar till en bebis?
gör ni det? fast ni har säkert en ekonomi som tillåter det..
annars tycker jag att kvalite´inte har sån betydelse för bäbiskläder då dom växer jättesnabbt...
men när dom börjar komma upp i åldern kan det ju vara värt med kvalite´
ibland undrar jag om min syrras pojke på 8 år inte skulle ha sönder ett par cat-skor lika snabbt som ett par från din sko...
fast jag vet inte om syrran nånsin köpt märkesskor åt honom..det kanske vore en ide´?
hans skor håller c:a 1-2 v
när jag jobbade på guppi veti tusan om diesel höll bättre än tex laban eller myra