• SarahMB

Vill vill ju bara ha en liten knodd...

Hej vänner!

Jag ville bara skriva av mig... jag och min sambo försöker få barn men det händer ingenting...

Min älskade sambo dyker upp hemma vissa kvällar, och har hittat små barnkläder, och nappar och allt möjligt som han tyckte va så söta Flört och han planerar vitt och brett för vår lilla bebis som vi hoppas kommer snart! Så jag blir galen snart att ingenting händer...

Jag har fått veta att jag har PCO... men min gynläkare säger att hon inte tror att det kommer att behöva ta mer än ett halvår för mig att bli gravid (från när jag var på undersökning sist för andra ggr).
    Samtidigt så sätter hon mig på att börja äta Metaformin....För mig som inte kan så mycket om detta - säger inte det emot sig självt, eller är det jag som har fel?

Jag behöver gå ner i vikt, ca fem kilo, och tränar och äter så bra jag bara kan!
    Jag fick tom råden att låta bli frukten under ett tag för att inte riskera att blodsockernivåerna far upp och ner utav fruktsockret, utan äta lite mer grönsaker ist.

Jag skulle så väldigt gärna veta hur det har gått för andra med samma problem, har ni några tips som ni kan ge oss?

Har några utav er erfarenheter av Metaformin, och hur gick det för er?
    Vi vill ju bara att vi ska få vår lilla skatt nu! Hjärta

Kram till er alla!

Svar på tråden Vill vill ju bara ha en liten knodd...