klåda och kliande underliv på 3 årig flicka HJÄLP!!! (hon mår verligen inte bra)
BAKRUND
min 3 åriga dotter har av och till i ca 5-6 mån haft klåda i unerlivet läkare har vi varit hos 2 gågner på vc men inget syns ju, alltså inget svullet inget rött inget syns alls, sen 3:e gången var på barnläkar mott där överläakren kollade men eftersom det ej syns något elelr hon har några andra symptomer så verkar de inte bry sig. de besöket var ca 3 veckor sedan och hon har haft denna klåda ( altså det kliar i underlivet) av och till vissa kvällar som det oftast är, är jobbigare än andra, hon är blöjfri sen i juli och andvänder blöja på natten
NU (de senaste 3 dagarna)
har det blivit fruktansvärt de kliar något hemskt hon skriker och vill att vi kliar det är så hemskt hon kan inte somna när hon väl gör det efter timmar av skrikande så sover hon kanske 2-3 ti,mmar sen vaknar hon igen och så håller det på, det blir ju svullet och rött efter detta kliande men ananrs inget, vi fick i går morse en komb svamp och kortisonsalva men inget har ju hjälp och nui kan hon ej sova igen får lite lätt panik här det är helt nytt för mig trots att jag har flera barn. hon mår verkligen jätte dåligt pratade nyss med vårdguidende tyckte vi skulle ringa en hudmottagning på barnsjukhus i morgon och be dem kolla så ska ringa i morgon men det syns ju fortf inget vad i helveta är detta?????NÅGON
TIPS TACK