Inlägg från: Anonym (Snippan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snippan)

Tips på nytt dildo-inköp!

Hej!
    Jag har förbrukat en del dildos genom några år och är nu sugen på att tillsammans med min man införskaffa nått nytt!
    Jag har provat Rabbit, tjockt, grovt, med och utan vibrationer, smalt, Egg, naturtroget, silikon m.m. Nu vill jag ha nått mindre med STARK vibrator och gärna nått som når G-punkten.
    Vad ska man då hitta på? TIPS??

• Svar på tråden Tips på nytt dildo-inköp!
  • Anonym (Snippan)

Aaa, låter spännande! Länk?

Ingen annan som har tips på nått som når G-punkten?

• Anonym (Snippan)

Tack för tips!! Ska kolla lite med maken innan vi beställer nått... Men nått kommer vi införskaffa, helt säkert! :)

• Anonym (Snippan)
    Anonym (G-punkt) skrev 2012-10-05 14:28:37 följande:
    Finns bara en G-punktsvibrator enl mig som ALLTID ger det den ska, sjuka orgasmer!!

Lätt att styra och träffar alltid rätt. många olika hastigheter så man väljer det som passar en bäst. Bra pris oxå!

Denna vibrator jag köpte för några månader sen och den heter G-Spot New Impulse Vibrator.

Jag köpte min G-punktsvibrator här 

www.vuxentoys.se/vibratorer/g-punktsvibratorer/g-spot-new-impulse-vibrator.html

Tack för ditt tips!! :) Beställde en sån! Hoppas den kommer FORT nu, redan i vecka så jag hinner utforska den när maken jobbar nattskiftet nu... ;)
  • Anonym (Snippan)
    Lis Alm skrev 2012-10-08 21:21:38 följande:
    Det här är min favorit när det gäller g-punktsvibrator. Stark och steglös kontroll som sitter längst fram i "ägget". G-punkten stimulerar man bäst genom tryck och därför är det bra att vibratorn är i hårdplast.
    Extra bra med den här jämfört med många andra likadana stavar är att den här inte har någon skarv mitt på (där bakterier lätt fastnar + att det inte är helt behagligt)
    lustjakt.se/details/slimline_g
    Vill du hellre ha en smalare :
    lustjakt.se/details/swish_bgee
    Om du läser inlägget här ovan så ser du att det är just en sån som jag beställt... Väntar med STOR spänning! Skall förbereda mig genom att raka mig lite och känna mig lite porrig... Haha!! Hoppas på sms om att den kommer imorgon!  
  • Anonym (Snippan)
    The1andonly skrev 2012-11-02 12:03:27 följande:
    Så hur gick det? Vi har en likadan, men jag kan inte ge betyg(man)
    Jodå. Det går bra. Är inte 100% nöjd dock. Men det beror ni inte på staven, det beror nog mig (fysiskt). Den används bara av mig än så länge, tänkte köra in den lite innan jag lär upp min man.  
Svar på tråden Tips på nytt dildo-inköp!