• Anonym

normalt el?

Jag måste bara fråga vad ni tycker här inne omdetta..det är såatt mina barns faroch flickvän delar sovrum med vårapojkar då han har barnen..min äldsta har berättat hur han inte kunnat somna och sett sin pappa o flickvän klä av sig osen ha sex!fördet första tyckerjag inte man delar rum med så stora barn och barn kan vakna ose viket måste vara hemskt:(

• Svar på tråden normalt el?
  • Whitetrash86

Normalt och normalt. Vissa har ju faktiskt inget val.

Men det är ju inte bra om barnen ser att dom har sex. Då får dom helt enkelt hålla sig till vardagsrummet eller nått.

Varför tar du inte upp detta med pappan? Bara att säga att hen har kommit och sagt att hen har sett och hört dom ha sex. 

• Anonym

det har jag tagit upp men han blev rasande!och sa att det skullejag skita i..

• Anonym

Själv skulle jag aldrig ha sex i samma sovrum somngnannans barn ej heller i samma som mina egnas

• Anonym

Visste de att han inte sov eller? Isf skulle jag också bli upprörd. Trodde de att han sov så hade jag inte brytt mig.

• Anonym

dom hade trott att han sov ja..men detta hade min son varit med om varje kväll han var hos sin pappa tycker bara dom borde märkt han var vaken

• Anonym

dessutom har dom legat helt nakna med min yngsta son i mitten..jag tycker inte det är ok

• Whitetrash86
    Anonym skrev 2012-10-05 13:50:57 följande:
    dessutom har dom legat helt nakna med min yngsta son i mitten..jag tycker inte det är ok
    men nakenhet är ju inte att haka upp sig på, det är bara bra för barn att lära sig att det är okey att vara naken och trivas i sin kropp.
    Sen är lite ju lite svårt när vi inte vet åldern på barnen också... men eftersom  den minsta kan sova i deras säng kan jag inte tänka mig att hen är allt för gammal?

Men att pappan tycker att du ska skita i om barnet ser att dom har sex eller ej, tycker jag är hemskt. Det är inte så svårt att titta till barnet innan man stoppar i kuken, eller helt enkelt hålla sig i ett annat rum!
    Sex är självklart helt naturligt och att komma med att barn kommer få men för livet av det tycker jag är  extremt, men om barnet tycker att det är obekvämt och inte vill vara med om det så måste man ju självklart rätta sig efter det.
    Ta upp detta med familjerätten så att han kanske fattar poängen att barnet INTE vill leva på detta sätt? och vill inte pappan bry sig så kanske du kan hinder deras umgänge så pass att dom inte sover där mer tills han fatar poängen? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-05 13:50:03 följande:
    dom hade trott att han sov ja..men detta hade min son varit med om varje kväll han var hos sin pappa tycker bara dom borde märkt han var vaken
    Säg åt honom att nästa gång det händer säga "pappa...", då kommer de nog av sig ska du se...
  • Anonym

yngsta sonen är 5 år detta hände när dom sovit borta med barnen hos en kmpis till pappan och även festat där..

• Anonym (mm)

Kontakta familjerätten.
    Detta är inte ok. 

Svar på tråden normalt el?