Anonym skrev 2012-10-05 13:50:57 följande:
dessutom har dom legat helt nakna med min yngsta son i mitten..jag tycker inte det är ok
men nakenhet är ju inte att haka upp sig på, det är bara bra för barn att lära sig att det är okey att vara naken och trivas i sin kropp.
Sen är lite ju lite svårt när vi inte vet åldern på barnen också... men eftersom den minsta kan sova i deras säng kan jag inte tänka mig att hen är allt för gammal?
Men att pappan tycker att du ska skita i om barnet ser att dom har sex eller ej, tycker jag är hemskt. Det är inte så svårt att titta till barnet innan man stoppar i kuken, eller helt enkelt hålla sig i ett annat rum!
Sex är självklart helt naturligt och att komma med att barn kommer få men för livet av det tycker jag är extremt, men om barnet tycker att det är obekvämt och inte vill vara med om det så måste man ju självklart rätta sig efter det.
Ta upp detta med familjerätten så att han kanske fattar poängen att barnet INTE vill leva på detta sätt? och vill inte pappan bry sig så kanske du kan hinder deras umgänge så pass att dom inte sover där mer tills han fatar poängen?