• Anonym

normalt el?

Jag måste bara fråga vad ni tycker här inne omdetta..det är såatt mina barns faroch flickvän delar sovrum med vårapojkar då han har barnen..min äldsta har berättat hur han inte kunnat somna och sett sin pappa o flickvän klä av sig osen ha sex!fördet första tyckerjag inte man delar rum med så stora barn och barn kan vakna ose viket måste vara hemskt:(

• Svar på tråden normalt el?
  • Anonym

det har jag tagit upp men han blev rasande!och sa att det skullejag skita i..

• Anonym

Själv skulle jag aldrig ha sex i samma sovrum somngnannans barn ej heller i samma som mina egnas

• Anonym

Visste de att han inte sov eller? Isf skulle jag också bli upprörd. Trodde de att han sov så hade jag inte brytt mig.

• Anonym

dom hade trott att han sov ja..men detta hade min son varit med om varje kväll han var hos sin pappa tycker bara dom borde märkt han var vaken

• Anonym

dessutom har dom legat helt nakna med min yngsta son i mitten..jag tycker inte det är ok

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-05 13:50:03 följande:
    dom hade trott att han sov ja..men detta hade min son varit med om varje kväll han var hos sin pappa tycker bara dom borde märkt han var vaken
    Säg åt honom att nästa gång det händer säga "pappa...", då kommer de nog av sig ska du se...
  • Anonym

yngsta sonen är 5 år detta hände när dom sovit borta med barnen hos en kmpis till pappan och även festat där..

Svar på tråden normalt el?