• johanniiis

Behöver hjälp med roliga uppdrag!

Vi skall ha en lek som heter pang du är död. Behöver olika uppdrag till gästerna som de skall göra. De skall få någon på festen och göra något, och när den fått personen och göra detta skall den säga pang du är död och ta över dennes uppdrag

Nu behöver jag hjälp med lite roliga uppdrag!

• Svar på tråden Behöver hjälp med roliga uppdrag!
  • snuppis

fattar inte riktigt men du ville ha uppdrag eller?

Stå på balkongen alt gräsmattan och ropa älskling kom tillbaka jag menade det inte..

gå till en granne fråga efter socker 

är de sådant du menar?         

• johanniiis
    snuppis skrev 2012-10-05 22:17:49 följande:
    fattar inte riktigt men du ville ha uppdrag eller?

Stå på balkongen alt gräsmattan och ropa älskling kom tillbaka jag menade det inte..

gå till en granne fråga efter socker 

är de sådant du menar?         
    Personen skall gå ett uppdrag, exempel, få xx och smaka på din mat eller få xx prova din skor
    Såna typ av upp drag, roliga och lite knasiga saker :)
  • snuppis

vart kommer ni att hålla till? menar när jag gjorde möhippa va de uppdrag som tex gå 3 varv upprepa orden han kommer han kommer, försök få gratis mat på mc eller max skänk maten till en utliggare. eller de kanske är lite långa uppdrag

• johanniiis

Vi kommer vara i en festlokal på en 30årsfest, så det kan inte va och få någon fixa något, vill gärna ha kvar folket på min fest :)

• snuppis

ha ha ja de är ju en fördel ? =) svårt att komma på ju är dålig på sådant, ska fundera lite

• snuppis

få en person att säfa något? du är ju slut i huvudet..sedan får personen anbända sig av vilka ord den vill? Menar då får väl personen gå fram till någon och säga typ jorden är platt eller fan va bra de skulle vara med dödsstraff, ja vad som heslt bara personen till slut säger till den som har uppdraget att denne är helt slut i huvudet.

Du behöver ju inte använda just den meningen, bara vilken mening som hest som folk kanske inte brukar häva ur sig, fatatr du vad jag menar? få en person att säga en viss mening, kanske är ett dumt uppdrag. kan ju bli kul också beroende om personen har fantasi eller ej  

Svar på tråden Behöver hjälp med roliga uppdrag!