Hur går det till när man gör brasiliansk vaxning?
1. Hur ligger man? I en stol eller?
2. Hur mycket hår tar dom? Endast vid kanterna eller alltihop?
1. Hur ligger man? I en stol eller?
2. Hur mycket hår tar dom? Endast vid kanterna eller alltihop?
Du ligger på en brits. Allt hår tas bort, du kan säga till om du vill spara lite hår på venusberget. Hos en del får man ligga på mage och hålla isär skinkorna med händerna när håret därbak ska tas bort men oftast är det bara att köra upp benen i luften så det går att komma åt.
En sak som jag undrat över är om de vaxar mellan skinkorna också? Man har ju lite hår där med (eller jag har det i alla fall haha..)
Det beror lite på vem man går till. Jag har varit hos en där man fick gå upp på alla 4 och svanka. Kändes mer än skumt! Men hon är jätteduktig och mkt populär ändå!
Du behöver inte vara orolig. Dom är så otroligt proffsiga så de gör inte stor sak av att man ligger där och visar hela heligheten. Första gången jag glipade det frågade jag innan om hon skulle ta baktill och det skulle hon. Sen var jag hos en annan tjej och där fick jag med om det själv. Hon var dock väldigt ny. Du kanske ska be om som har vanan inne? Det går ju lite smidigare då.
Jag tycker nog att gyn är värre faktiskt haha.
Nu var det länge sen jag vaxade mig men några veckor ska det ta iaf. Sen är det säkert olika från person till person.