• malmen

Vanish oxi action extra hygiene, värt sitt pris?

Är det någon som testat detta medel? Är det någon mening? Använder ni det till alla kläder? Effektivt mot fläckar?

♥♥ Storebror: 2006 ♥♥ Lillebror 2010 ♥♥
  • Svar på tråden Vanish oxi action extra hygiene, värt sitt pris?
  • pLeNa84

Japp! Jag har det och vanligt tvättmedel i när jag tvättar.
    Slängde mycket fläckiga kläder innan jag började med detta :) super!

• Mossy

Var buzzador för Vanisch och fick då prova alla sorterna. Använde Extra Hygiene till träningskläder och om det hänt nån olycka i byxan för sonen. Har tänkt köpa en ny burk nu när den är slut. Men allra bäst när det gäller fläckar tycker jag den flytande gelén som man stoppar i maskinen är. Så det är lite beroende på vad du har i tanken?

• malmen

Mossy: Ok, vad är det för gel?
    Jag tänker på typ fläckar som inte går bort med vanligt tvättmedel, underkläder samt eventuella olyckor i barnens kläder. Har inte tid eller ork att stå och skrubba fläckar för hand med TaBort eller galltvål utan vill att maskinen ska sköta jobbet, haha.. Så såg jag reklamen om Vanish och tänkte om det var värt att testa..

• Erikssonförfan

Bara det namnet är ju värt sin vikt i guld. struntar i om det funkar.

• Mossy

Det är Vanish i gelform som man lägger direkt i maskinen i en liten plastkopp. Finns för färgad och vittvätt. Man kan även lägga det direkt på plagget om det är en svår fläck men det har inte jag behövt göra. Funkar jättebra!

Svar på tråden Vanish oxi action extra hygiene, värt sitt pris?