Hur blir man lycklig och tillfredställd? Har någon svaret?
Jag är kanske lycklig men inte tillfredställd.
Jag är så lycklig av att ha två friska pojkar och en man och hus mm. mm.
MEN varför känns det alltid som om något saknas. Känner mig inte tillfreds med mig själv. Tänker hela tiden om jag bara var snyggare, smalare, hade en dotter osv. så skulle jag vara nöjd. Vet att det låter illa men handen på hjärtat så känner halva Sverige så, gå bara ut på nätets alla forum och se. Och självklart älskar jag mina pojkar över allt annat och skulle aldrig byta ut dem mot någon flicka i världen. Nej jag pratar om de barn jag inte har.....för övrig så får jag ju flickor på köpet när de blir äldre. Kan bara hoppas på att de blir några trevliga sådana.
Det är inte materiella ting jag letar, kanske inte ens en ny man (trots att min är nog bland de tråkigaste man kan hitta. Sätter sig vid datorn på morgonen och sitter där tills något annat ska göras. Kommer aldrig spontant och kramas och säger gulliga saker och vet fan inte hur man förför en kvinna. OCH nej det går inte prata med honom om det, har försökt så många ggr och får bara till svar om du inte är nöjd kan du dra....)
Vad gör ni andra för att känna er lyckliga/tillfredställda? Jag har provat att brodera, sy, fota, pyssla mm. visst kul men tar inte bort den där tillfredställda känslan jag letar.
Har ni kännt lika? Har ni hittat en lösning? Vad?????????