Inlägg från: Emf79 |Visa alla inlägg
  • Emf79

~* Juni Bebisar 2013 *~

Bor i Norrland och känner en som fick åka till Sundsvall och göra kub test, det var visst genom bm de fick en tid, så de verkar finnas

• Emf79

Måste bara hoppa in fast jag inte e gravid ;( trodde jag var de men mensen var sen med över en månad, följde denna tråd och har fortsatt med de ;)
    Iaf läser jag om dessa historier och måste dela med mig om min historia ;)
    Fick vår första son då jag var 14 (mannen 15)
    Visste inte att jag var gravid! Förstod de väl inte och mest troligt förträngde att ens kunde va så med tanke på min ålder. (Av förträngningen tappat en MASSA minnen)
    Det syntes inte , hade 28 tum på jeansen jag hade på mig.
    En dag fick jag hemsk värk i en fot och den var svullen. Vi for in till sjukan där de först trodde jag hade en tumör i magen för långt ner i magen mot ryggen tyckte de känna en knöl i stl som en grapefrukt ! Men efter ett ul upptäckte de en bebis , en massa prover togs och jag hade då svår havandeskaps förgiftning blev flytta i ilfart med ambulans till ett annat sjukhus och två dygn senare var sonen född , 3 månader för tidigt :/ var i v27
    Allt gick dock bra och idag en frisk pigg glad 19 åring
    Så de händer fast man inte vet ;)
    Lever idag med samma man och vi har nu 8 barn tillsammans och kan inte ha de bättre ;)
    Lycka till med era små kottar

• Emf79

Det var en chock ;) som blev ändå positiv
    Tack vare allt stöd från mina föräldrar ;) även mannens men mina föräldrar gjorde allt för oss och vår son även än idag stöttar de oss i vått och torrt ;) även mannens ;) så vi är lyckligt lottade

• Emf79

Tänkte bara tipsa om basson duo syskon vagn ;)
    Känner flera stycken som jag en och de har varit mycket nöjda

• Emf79

Tipsar igen om basson duo syskonvagn ;) många som jag känner som tycker den är toppen ;)

• Emf79

Hoppar in ;) väntar dock inte ;)
    Men vid mina två senaste graviditeter hade jag problem mes hydronefros mina njurar blev förstorade och därav smärta under revbenen på höger sida även lite på vänster. De är inget farligt med gör ONT, jag åkte in och ut flera gånger innan de såg vad det var, be dom kolla det !
    Man får även lättare gallstens anfall som gravid och då får man även ont på höger sida under revbenen, men antar att det kollat de.
    Bara lite tips. Hoppas du kryar på dig regnskogen

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~