Inlägg från: Bellabu |Visa alla inlägg
  • Bellabu

~* Juni Bebisar 2013 *~

Åååh jag blir då irriterad... Ringde och ville boka tid för VUL eftersom jag fick ma i mars och fick skrapas men de vägrar ge mig en tid! Jag får vänta till rutin ul.. Som är i veckan 18!! Vill ju på ett VUL runt vecka 12 för att se så att allt ser bra ... Är så orolig.... :(

• Bellabu

Jag vet faktiskt inte om de finns nån privatklinik istan... Måste kolla upp de. Med förra barnet var vi på privatklinik och kollade könet och de kostade 1000:- och vi fick åka 13mil enkel väg... Kändes halv jobbigt!

• Bellabu

Hej alla! Jag har ett litet dilemma och kan inte riktigt bestämma mig.. Det är så att mina vänner som inte längre bor i stan kommer hem över jul och vill gärna gå ut på krogen juldagen... Men känns sådär att gå ut på krogen gravid... Samtidigt som det skulle vara roligt att gå ut med mina vänner. Så.. Tycker ni att de är fel att gå ut på krogen när man är gravid? Kommer vara i v 17. (och självklart nykter om det inte var en självklarhet för någon!!)

• Bellabu

Hej alla! Är de någon fler än jag som redan nu har rätt mycket sammandragningar..?? Känns sådär...

• Bellabu

10 dagar kvar till bf.. Idag var dagen då jag gissade på att den lille skulle komma. Fick sonen 8dagar tidigt så. Börjar vara riktigt less och vill bara hålla min lilla bäbis i famnen nu!! Men inga känningar alls än så länge.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~