~* Juni Bebisar 2013 *~
Idag fick jag 2-3 veckor på clearblue :) Är i vecka 5 och det är första barnet. Världens bästa måndag ever 
Idag fick jag 2-3 veckor på clearblue :) Är i vecka 5 och det är första barnet. Världens bästa måndag ever 
Tänkte höra med er när ni har tänkt att berätta för nära och kära? Vill så gärna hålla mig till kubtestet men vet inte om jag orkar ;)
Oj va roligt! Ska berätta för svärföräldrarna på julafton och min pappa men mamma och syster vill jag berätta för innan för jag orkar nog inte hålla mig, hjälp va svårt!
Ja det som jag har problem med är att jag fyller år om några veckor och har planerat länge att jag ska ha fest för familjen då ( trodde ju inte att jag skulle va gravid redan). En del av mina släktingar har nog förstått att vi har börjat planera barn så det kvittar nog vilken ursäkt jag kommer med så kommer de att fatta ändå, vilket känns tråkigt vill ju att det ska bli en överraskning :)
Vi ska inte ta reda på, vill ha en överraskning iaf för första barnet.
Usch idag har jag inte haft några direkta symptom på att jag är gravid, blir orolig direkt och tror att nåt är fel. Hjälp va långt det är till kubtestet innan jag får veta om allt är bra