Inlägg från: DeeDee09 |Visa alla inlägg
  • DeeDee09

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hej! :) Plusade igår så jag hoppas gärna in här. Är i v.4+3 med bf 27 juni om det stämmer, blev gravid direkt efter mitt mf jag hade 21 september så jag är inte helt säker på dagarna.

• DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-22 09:18:50 följande:
    Grattis vad kul :D , är också i samma vecka men bf 28 enligt alla andra vad jag förstått? ;) men antingen 27 eller 28 :)

Tack! och grattis själv :) Jag hade/ har bim allt ifrån i fredags tills idag men jag räknar enligt standard cykeln sålänge. Såg att vi har döttrar i samma ålder med, min blir 3 i november :)
  • DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-22 09:53:59 följande:
    Tack, ja det stämmer! :) Ska bli spännande att se vad den blivande stora systern säger, hon som önskat sig en BÄÄÄBIS i julklapp ;) :D 

Åh vilken överraskning! Innan jag fick Mf pratade vi massor om bebisar men jag berättade inte mer än så eftersom hon gärna pratar vidare till mormor o.s.v ;) Tror min dotter blir en stolt storasyster med :)
    Fast hon fick en bebis i form av en katt för några dagar sen bara!
  • DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-22 10:11:27 följande:
    Okej, ja de små har ju oftast svårt att vara tysta med hemlisar ;) Ja det tror jag säkert :) Vilken lyx, själv vill jag ha en  hund men får nöja mig med bebis säger sambon ;D 
    Precis;) Ja riktigt söt är hon, hade också velat ha hund men katt passade oss bäst nu. Ja men en bebis duger väl bra? ;)
  • DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-22 10:30:13 följande:
    Ååhh, nöjer mig med att mysa med svärföräldrarnas katt ibland. Ja bebis duger verkligen ;D Vart bor ni någonstans :) 
     Hehe :) Vi bor i Eskilstuna, själv?
  • DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-22 12:53:57 följande:
    Bor numera i Torsby, Värmland men är från Stockholm :) Flyttade till landet för 6månader sedan snart ;) 
    Jaha okey, är själv ifrån stockholm :) Bott i Eskilstuna sen februari och trivs jätte bra. Härligt att bo på landet! :)
  • DeeDee09
    mhpo skrev 2012-10-23 09:21:49 följande:
    Hej hej.. 

Måste bara berätta om min morgon.. Vaknade när sambons väckarklocka ringde vid 05.00 och kände mig så in i bomben ledsen att jag började gråta.. Blev förvånad över mig själv eftersom jag inte visste vad jag var ledsen över, kände mig bara så oerhört sorgsen! Sambon blev väldigt konfundersam. Kan också tillägga att jag är rätt hårdhudad i vanliga fall och gråter väldigt sällan och framförallt inte för något jag inte vet vad det är?

Någon annan som gråter utan att veta varför? 
    Haha känner igen mig exakt i det du skriver, kanske inte gråter bara sådär men små, små saker kan få mig att gråta. Är själv rätt tuff av mig men nu känner jag mig som en lipsill men man kan ju inte hjälpa det. Har ordentliga humörsvängningar!
  • DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-23 10:44:09 följande:
    Vet att jag nämnt det här tidigare men känner ett enormt velade kring KUB. Hur ska ni göra och hur har ni gjort? Är som sagt 19år gammal och aldrig ens tänkt tanken tidigare men det känns som att ALLA gör det numera? vad är för och nackdelen?
    Jag hade gärna tagit den chansen om jag fick, det görs inte här i Eskilstuna utan då får man söka privat :/
    Det tar ju ingen skada att göra KUB sålänge det inte finns risk för t.ex. DS och man väljer att gå vidare med fostervattensprov eller liknande.
  • DeeDee09

Hoppas jag också får gå på Vul innan rutin UL efter mitt missfall i september. Annars får vi väl gå privat..

• DeeDee09
    che71 skrev 2012-10-23 10:57:08 följande:
    blöder som riklig mens sen igår, rejäl mensvärk hela tidenGråter
    ska på VUL i em
    är så rädd
    Det kan bara inte vara sådan otur igen! Denna gången skulle det ju gå bra, Fragminsprutorna skulle ju hjälpa?!
    Hur ska man orka med ett 4:e missfall!?
    che71- Nej vad orättvist om det inte går vägen :( Jag håller verkligen tummarna för er att det är något ofarligt ändå!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~