Inlägg från: Pillllan |Visa alla inlägg
  • Pillllan

~* Juni Bebisar 2013 *~

Novasmamma02 skrev 2012-10-16 17:40:06 följande:
    Hej tjejer. Läser att ni talar om bebismagar. Jag har rätt knubbig mage så mig kommer det nog Inte att synas på fören i vecka 15-16 kanske. Om inte mer. :( höll på att gå ner i vikt och klarade sju kilo med motion och rätt Kost innan jag blev gravid. Hoppas att jag inte alls Går upp så mkt. Förra grav gick jag upp 16 kg varav 8 kg gick jag ner I början. Har inte fått något värst illamående, förutom när jag har ätit eller druckit kaffe.
    Samma här! Jag kan känna mej svullen men inte att det kan synas något undet mitt fluff Solig
    Jag hoppas också att jag inte kommer gå upp så mycket, detta är ju min första så jag vet ju inte alls hur det blir Gladmen har min syster som "skräck" exempel, hon gick upp 33kg..
  • Pillllan
    AlexandraViberg skrev 2012-10-21 17:12:01 följande:
    Caroliin! Kul med fler unga, men känns bra att vara en relativt normal gammal förälder nu! Jag var 16 när jag blev gravid juni 06. Fyllde 17 i september och hon kom i februari så jag skulle fylla 18 sju månader efter att hon kom! Hon kommer bli världens finaste storasyster och det känns skönt (om än lite överraskande överväldigande) att börja om! Hon hinner ju fylla 6 :)

Idag har jag kräkts två gånger och inte ens fått i mig glass, börjar bli orolig för min hälsa! Ringer och rådfrågar läkare i veckan. Vill inte må såhär! Imorgon kommer ju prinsessan hem :(

Jag mår också illa, kräks morgon, middag & kväll. Idag var tredje dagen "bara" men fyy va jobbigt. Rynkar på näsanKan inte äta något...
    Hoppas du "krya på dej" och att illamåendet försvinner. Ush.... 
  • Pillllan

Nu ska jag strax iväg till Bm för första gången, spännande. Plus att detta kommer nog kännas lite mer "for real" ? Glad  Jag är i v7 och ringde Bm förra veckan och fick tiden idag. Tycker det känns skönt med besök såhär tidigt, eftersom det är första barnet för mej och jag inte vet så mycket Tungan ute

Hoppas ni får en fin dag!! 

• Pillllan
    Träz skrev 2012-10-26 14:51:33 följande:
    Å där kom illamåendet som ett brev på posten.. Kramats med toaletten några gånger på em..! Haha..! Yeck!
    Haft mitt illamående typ 1½ vecka, men idag köpte jag seaband och jag säger bara Hjärta kärlek till dom Flört  Tycker det vart jättesegt med alla kräkningar och ett konstant illamående... Ush ush...
  • Pillllan
    Bellabu skrev 2012-12-17 23:36:02 följande:
    Hej alla! Jag har ett litet dilemma och kan inte riktigt bestämma mig.. Det är så att mina vänner som inte längre bor i stan kommer hem över jul och vill gärna gå ut på krogen juldagen... Men känns sådär att gå ut på krogen gravid... Samtidigt som det skulle vara roligt att gå ut med mina vänner. Så.. Tycker ni att de är fel att gå ut på krogen när man är gravid? Kommer vara i v 17. (och självklart nykter om det inte var en självklarhet för någon!!)

Jag kommer följa med min kompis ut på juldagen och då är jag också i v.17. Varför skulle det vara fel? Nä jag tycker det går alldeles utmärkt :D
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~