Inlägg från: 1000 |Visa alla inlägg
  • 1000

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hoppar in här ja me, bf 25juni -13.

• 1000

Jarnia, håller mina knubbiga små tummar för dig. Jag har en liten fundering. Jobbar i arbetuniform o byxorna e extremt tighta i midjan, lixom som jag stundtals får knäppa upp dom när jag sitter, vilket är typ hela tiden.. Är det nån fara tror ni? Får inte ha privata byxor utan giltigt själ o jag vill inte säga nåt än på jobbet. Och enda suget hittills är te.

• 1000

Ahaaaa... När jag satt o böla över nåt trivialt så tyckte jag nog att sambon lukta lite blä när han skulle trösta, men jag kände det bara då, sen gick det över! Haha.... Och vi har bestämt att inte kolla kön.

• 1000

Oh juste, har nån läst nåt om att grönt te inte ska va bra på nåt vis? Svart te m koffein har jag sett att en ska undvika lite, men grönt då?

• 1000

Jag äter mer än vanligt men går neråt i vikt... Intressant...

• 1000
    Sassahed skrev 2012-10-17 10:59:31 följande:
    1000. Välkommen hit!  Här kommer ett tips då   Carriwell Flex-belt Kostar en del men man kan säkert sy ett om man vill kunna ha sina vanliga byxor lite längre.  

Ah ok, beställt o väntar spänt nu... Tack för tipset!
  • 1000
    Valborgs skrev 2012-10-18 19:04:04 följande:
    .. Men direkt när jag la mig började det göra ont i magen, eller det stramar och drar typ och jag känner mig jättesvullen. Man blir ju orolig att något är fel :(

Så känner jag oxo i slutet av dagarna, senaste v. Känns jäkligt läskigt. Går med uppknäppta byxor på jobbet.. Hmmmm...
  • 1000

Till er som fått barn tidigare... Vet ni hur det är med svanktattoo egentligen? Utesluter det ryggmärgsbedövning eller är det en myt?

• 1000

Aa för jag har alltid tyckt det verkar så skumt när alla varnat mig att jag inte kommer kunna ta bedövning, jag menar.... Bedövningen tas väl i nedre ryggen och inte i svanken...? Jo jag ska höra med BM, ska bara få tummen ur o ringa o boka tid...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~