Inlägg från: Tessss |Visa alla inlägg
  • Tessss

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hoppar in och säger hej!
    Nyplussad och i vecka 4+0 enligt app.
    Har dock lovat mig själv att försöka hålla mig borta från forumet så mycket det går fram till vecka 12 så jag inte nojar över att jag inte känner likadant som alla andra  

Gravid med första barnet! BF 17 juni 2013 ♥
  • Tessss

Hej! Vad det går undan i den här tråden! Skrivs verkligen massor.

Någon som har bra tips på hur man väljer MVC och BM? Ingen aning om var jag ska skriva in mig... 

Gravid med första barnet! BF 18 juni 2013 ♥
  • Tessss
    Blåbärssaft skrev 2012-10-18 14:05:11 följande:
    Testade med CB digital idag mest för att kolla om jag verkligen är gravid eftersom precis alla symptom i princip avtagit och fick Gravid 2-3 så gravid är jag nog iallafall Flört skönt att se att hcg stiger det känns liksom tryggare!

Hur gick det idag kluckis? 
    Jag gjorde precis som du och testade igen På bim visade den 2-3 och igår (en vecka senare) visade den 3+ så nog händer det grejor alltid
  • Tessss
    Träz skrev 2012-10-18 20:57:50 följande:
    Räknar jag ut från den 30:e så är jag i vecka 4+4 o bf den 22:juni
    Räknar jag från sista mens är det den 18:e juni o är i vecka 5+2.. Gahhhh!! Haha!
    Jag har ca 30-dagars cykel så jag räknar efter ÄL eftersom jag vet när den var Räknar jag från sista mensen första dag hamnar jag också fel.
  • Tessss
    Sandraa L skrev 2012-10-19 13:09:45 följande:
    Hur har ni gjort med att berätta för svärföräldrarna och era egna så klart. Min mamma vet redan, berättar allt för henne med min sambos familj vet ännu inte eftersom att vi vill säga det på ett bra sätt. Det är deras första barnbarn :) och när ska man berätta?

Hur har Ni gjort? vilket vecka fick de veta.  
    Vi berättade för svärföräldrarna på min mans födelsedag. De frågade vad han hade fått i present och när han rabblat det han fått så sa jag:
    "Jag hade en jättebra present på gång, men det är så lång leveranstid så han får inte den förrän i juni" osså klappade jag mig på magen Svärmor tjöt till av lycka medan svärfar fick tänka lite längre innan han förstod vad jag menade Första barnbarnet för dem och de är överlyckliga
    Min mamma blev farmor i våras och när vi hämtade lite saker hos henne igårkväll så sa jag innan vi skulle gå att "förresten så ska du bli mormor nästa år" och hon blev också superlycklig. Kändes inte att det behövde vävas in mer. Nu ska jag bara hitta tillfälle att berätta för pappa och bror också
  • Tessss
    Sandraa L skrev 2012-10-19 18:18:57 följande:
    Ååhh vad mysigt! :) Har du varit vul ännu och vilken vecka är du i ? :) 
    Nej jag kommer nog inte göra något vul heller, är inte så vanligt här där jag bor. Men hälsosamtal ska jag på i nästa vecka Är i vecka 6, 5+2-3 beroende på var man tittar Själv då?
  • Tessss

Sitter på tåget och ska åka i över en timme - byxorna skaver redan mot magen, är det okej att knäppa upp?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~