~* Juni Bebisar 2013 *~
Hej på er :) Jag hoppar in här hos er!
26 år, gravid, BF 13 juni är student i Stockholm.
Hej på er :) Jag hoppar in här hos er!
26 år, gravid, BF 13 juni är student i Stockholm.
Hej hej..
Måste bara berätta om min morgon.. Vaknade när sambons väckarklocka ringde vid 05.00 och kände mig så in i bomben ledsen att jag började gråta.. Blev förvånad över mig själv eftersom jag inte visste vad jag var ledsen över, kände mig bara så oerhört sorgsen! Sambon blev väldigt konfundersam. Kan också tillägga att jag är rätt hårdhudad i vanliga fall och gråter väldigt sällan och framförallt inte för något jag inte vet vad det är?
Någon annan som gråter utan att veta varför?
Skönt att man inte är ensam om att känna hur ens personlighet har förändrats lite!

förlåt nu såg jag att man kunde läsa i Amelia om det!
Idag är det dags för inskrivning hos mvc eller vad man säger? Och på fredag när jag går in i v9 ska vi på UL! Det känns som om det blir mer verkligt när man går iväg och talar om graviditeten och sånt.
Jag mår rätt bra, molvärk i magen, har inte mått illa på flera dagar, känner mig trött lite till och från. Ömheten i brösten har gått tillbaka lite. Hoppas det inte är någon fara bara! Dock fortsätter det vansinniga kissandet hela nätterna. Minst en gång per natt är jag uppe på toan..
Är fortfarande himla orolig hela tiden men om vi får se ett hjärta som slår på fredag kommer jag iaf att kunna känna mig lugn för stunden. Som någon ovanstående skrev så känns det lixom för bra för att vara sant. Får man lov att vara så här lycklig? Får man verkligen tänka att vårt blivande barn ligger och gror i min mage och att vi får ses i juni?